Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nån som vet vad låten (låtarna) heter?


någon

Rekommendera Poster

Jag söker namnet på ett par låtar som jag vill ha videon till. Det enda jag har är beskrivning på vad som händer i musikfilmerna...

 

Låt 1. Filmen är dataanimerad, och alla hus, hela staden, jag hela världen gungar i tackt till musuken. En kille går in på en hamburgebar, och besteller en buegare. Man får se vad som egentlihen händer i köket... en ko står och blir styckad medans den ser på bilder på en harmoniskt gungande än. Men när killen ska gå på muggen så tar han fel dörr, ser kon och byter kabeln från videon till övervakningskameran, så kon gör uppror mot bossen på stellet. Filmen slutar med att man får se att killen har fått bossens huldtand i sin burgare...

 

Låt 2. Jag tror att det är samma grupp som i "låt 1", för hela världen gungar på samma sätt. den här mins jag inte så mycket om handlingen men de är i en stad och åker med en bil....

 

Låt 3. har varken med 1 eller 2 att göra, förutom att den också antagligen är dataanimerad. I den här får man se ut genom fönstret på ett tåg och se hus, träd och stolpar swicha förbi i tackt till alla de trummslag som låten är uppbygd på...

 

 

Tack på förhand för all hjälp!

 

 

/någon

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3. Star Guitar av Chemical Brothers... den är ganska sanslöst intressant gjord :)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...