Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

DVD-spelare


ML55

Rekommendera Poster

Jag funderar på att köpa en DVD-spelare och har tittat lite på Tandberg DVD2500T som finns på Siba (899:-) och Centrum Gemini 200 som finns på NetOnNet (890:-). Är det någon som har erfarenhet av dessa? I så fall får ni gärna säga vad ni tycker om dem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en Centrum. Den fungerar helt ok även med "hemgjorda" skivor. Har inget att anmärka på ljud och bildkvalitet. + även för en snabb leverans.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade ett par mkt intressanta spelar inkl. bioljud på någon butik som heter maxipower

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=468181#471862

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stefanowich

Jag kan bara instämma, även om han säljer bra saker är detta fel sätt att göra REKLAM på, vilket han inte verkar begripa efter ett antal uppmaningar att lägga ner. Får väl göra som man gör med all spam, Fight fire whith fire är ett bra utryck.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt enkelt att endast ignorera hans site.

 

skulle aldrig i livet handla något på en nätsite där "kundtjänst" har en hotmail-address. hehe.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det går inte att starta shoppen."

 

... så praktiskt :)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Observera att "Bonzo" har tagit bort sin mailadress från användarinfon. Det var alltså samma hotmailadress som kundtjänstadressen på sidan.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Observera att "Bonzo" har tagit bort sin mailadress från användarinfon. Det var alltså samma hotmailadress som kundtjänstadressen på sidan.

 

Beskyll inte stackars Bonzo. Stogg is your man, dude, för övrigt har Stogg fortfarande hotmail-adressen kvar i personalian ..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beskyll inte stackars Bonzo. Stogg is your man, dude, för övrigt har Stogg fortfarande hotmail-adressen kvar i personalian ..

 

Oooppss!

 

Sorry, blandade ihop deras nicks.

Fel av mig, jag krälar i stoftet och ber så mycket om ursäkt. Ibland går det lite för snabbt är jag rädd...

 

Och visst har han hotmailadressen kvar den gode "stogg"

 

*********************************************

Noterade att du har en D-Link 614+ , kan du kanske hjälpa mig?

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=471865#471865

 

 

 

-------------------------------------------------

Favorit i repris: Vilka är det mest synd om i nätverket?

Svar: IP-stackarna ;-)

 

[inlägget ändrat 2003-07-24 11:20:50 av PPC]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...