Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Geforce Annihilator Pro strul


Roger1

Rekommendera Poster

Jag har problem ( tydligen ). Jag har sett att detta creative ( Annihilator Pro 256 Geforce * phu * )har fått topp betyg i många tidningar, men varför fungerar det knagligt med speciellt Need for speed 4 road challenge. Det hackar något så himla mycket, speciellt på delad skärm. Detta gjorde det inte alls med mitt gamla TnT 16mb. Och det är ett GAMMALT kort. Det spelar ingen roll vilken upplösning jag använder, till och med på 600*400 så hackar det. Dessutom verkar det inte som om den senaste drivrutinen till detta kort vill starta. Skumt. Hoppas att det finns någon där som kan hjälpa mig! Tack på förhand och gott spelande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jo du! Jag har Win98, pentium 2 450Mhz, 128mb ram. Så den bör inte ha något vidare problem med arbetsminnet. Speciellt inte eftersom då Geforce tar hand om det mesta själv. Noterbart. Jag har problemen med Creatives egna drivrutiner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag tackar och bugar. Det fungerar mycket bättre nu, visserligen förkommer det vissa hackanden fortfarande men det flyter betydligt bättre nu. Tack så mycket Putte!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...