Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Future-X


Weyland

Rekommendera Poster

NoiseKiller
Kan sätta en hundring på att det aldrig blir av alternativt blir ~500 pers som kommer.
Nja... Med alla dessa stora happenings osv kommer det sluta med att ca 50.000 pers sitter oavbrutet i en gympasal och lirar Counterstrike året om.. eller.. vänta nu.. *räknar lite* Hehe - ja, ni fattar tanken. ;)

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50.000 pers sitter oavbrutet i en gympasal och lirar Counterstrike året om

Till skillnad från hur det är annars, när 5.000.000 sitter på nätet och lirar Counterstrike året om ;)

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svaret på min mailförfrågan och de sa att det självklart kommer vara demotävlingar. Så vi som oroade oss (typ jag?) behöver inte vara oroliga. :)

 

/JANspeed

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de sa att det självklart kommer vara demotävlingar. Så vi som oroade oss (typ jag?) behöver inte vara oroliga. :)

hm... Jag kan inte påstå att jag känner mig särskilt lättad.

Demo-tävling på LAN-party?

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, blir det som på Dreamhack är inte jag heller särskilt lättad - där är scendelen totalt bortprioriterad. Men om det blir något i stil med The Gathering eller liknande hyfsat bra kombinationsparty, så varför inte...

 

(fick oxå svar om det:)

Vi har inte glömt våra kreativa deltagare. Informationen på hemsida är inte uppdaterad på länge p.g.a. Semester. Ny info samt en förhoppningsvis en helt ny hemsida kommer efter sommaren.

-Daniel Morgansson

 

Vi får väl se...

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med alla dessa stora happenings osv kommer det sluta med att ca 50.000 pers sitter oavbrutet i en gympasal

 

Ja vänta lite, så stora gympasalar har jag inte sett ens i den där stora staden :)

 

Kan man inte ta två spellag, låta dem tävla mot varandra på scenen och låta resten av deltagarna heja på sitt favoritlag? Sedan när de ska in till centrum för att käka eller ut på stationen för att åka hem så kan de slå på varandra med klubbor och påkar? Ja!

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(...)Älvsjömässan har ensamrätt på serverande av alkohol i hallarna. Baren kommer kanske att hållas öppen, då endast för personer över 18 år.

 

Äntligen, nu finns det ju en anledning till att överväga att åka ditt :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...