Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kritik på www.nic-sys.se


nic

Rekommendera Poster

  • 4 veckor senare...

Visserligen trevligt med beröm, men jag efterlyser (konstruktiv) kritik, typ saker som kan förbättras! Tack på förhand.

 

/nic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstruktiv kritik, sidan ser lite tråkig ut med vit bakgrund men å andra sidan är det bäst så eftersom det är lättläst. "Nyhetsportalen @nic.sys.se" loggan ÄR ful ;) Så den kanske ni kunde byta ut.. fast sidan är ju grymt bra, men lite tråkig.. Jag suger dock själv totalt på grafik så jag har inga förslag på vad man kan göra åt den ;)

 

En sak som jag saknar är alla nyheter listade på rad så att man slapp öppna en massa fönster för att se vad som hänt i världen ;D

 

Mvh Matti Kolu, http://www.mk.st <- nere

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för kritiken,

 

Den fula loggan beror på två saker 1) URL:en är lite sunkig för en sida som vi vill kalla NyhetsPortalen, därför tycker vi att vi behöver framhäva nic-sys.se 2) Vi kan inte rita/hantera något ritprogram, tyvärr. Kanske finns det någon som kan rita ihop en skiss på en passande logga? (Krediteras naturligtvis!)

 

Vi jobabr för tillfället på att införa sk. skrivbordsteman (Themes) för att göra sidan lite roligare/personligare.

 

/nic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...