Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bilhållare till P800


NoiseKiller

Rekommendera Poster

NoiseKiller

Är det någon som har hittat en bilhållare till SonyEricssons P800?

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har hittat en bilhållare till SonyEricssons P800?

Har du sett denna t.ex.:

 

http://www.elektronikbutiken.nu/main.asp?sidan=visa_art&art_id=1018&kat_id=102&subkat_id=133&modellen=ERICSSON%20P800

 

Det finns ett par till på deras sida. På andra sidor beskrivs de som bilhållare. Har själv ingen bil så jag är utan synpunkter.

 

Till hösten väntar...P810:

 

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6797&sid=1

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

Tack för tipset!

Blir beställning omgående - måste bara veta vad tillbehöret Systemkabel HCC-30 har för nytta? Någon som vet?

 

Jag tror jag klarar mig med min P800 - har ju trots allt en digitalkamera till mer högupplösta bilder. ;)

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

Jaha ja.. Måste man VÄLJA nu också? Jag som inte hittat NÅGON tidigare. :)

 

Orginal är ju alltid orginal. :thumbsup:

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Opps! Fast nu såg jag att båda var orginal.

 

Fast på den enklare står det bara "/// Ericsson". Skumt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men du HCH-32 är ju designad enbart för P800, telefonen lär ju passa bättre i den.....

 

den andra är någon universialmodell....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

För dem som undrar föll valet på HCH-32 hos elektronikbutiken. Jag blev inte riktigt klok på Dustins prissättning på frakten. Det vi förlorar på hästarna tar vi igen på karusellen typ.. Hållaren var 40 kr billigare men frakten var 50 kr dyrare. :)

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

Förbannat - blåst igen.

1 st Enkel hållare HCH-32 DPY901337 249 kr

Fraktavgift:39 kr

Postförskott: 40 kr

Summa att betala : 328 kronor (Inklusive moms och frakt).

Det framgick då f... inte i klartext. :thumbsdown:

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter X antal inköp av hårdvara i tjänsten och privat så köper jag numera endast från Dustin. Inte billigast, men snabba, proffsiga och tjafsar aldrig vid returer.

 

Att jaga priser får nån annan pyssla med.

 

Tänkte förresten köpa en hållare jag med, så berätta gärna om dina erfarenheter. Det bästa vore om man kunde fästa den på en Broditkonsol så man slapp borra sönder instrumentpanelen.

 

/VMS7

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller
så berätta gärna om dina erfarenheter.
Satt klockrent. Helt underbar hållare! Dessutom en knapp upptill som fälldes ut när telefonen monterades - ett enkelt tryck och får loss telefonen! :thumbsup:

Den klarade dessutom den vildaste tänkbara körningen (fullt fyrhjulssop ut på torr asfalt - knappt att jag själv satt kvar i stolen).

Kontakterna i nederkant förlängdes med ett nytt uttag under hållaren vilket inte skapar problem för laddar och handsfree mm.

 

Det bästa vore om man kunde fästa den på en Broditkonsol så man slapp borra sönder instrumentpanelen
Till min Audi hade jag tidigare en hållare man klämde in i konsolen till höger om klimatanläggningen. Men det var lite väl utanför synfältet och har nu istället en man klämmer över ventilationen i mitten. Hållaren hade dessutom något som liknade en kul-led så jag kunde rikta telefonen mot mig! :thumbsup:x3

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Elektronikb

Hej Noicekiller det är inte meningen att försöka blåsa dig, vi har valt att inte skriva ut postförskottsavgiften på sidorna då det är ett tillval som du som kund gör i kassan, 288 kronor hade kalaset kostat om du kortbetalat eller förskottsbetalat varan.

 

Jag tycker själv att det står väldigt tydligt när du väljer fraktsätt att 40 kronor i postförskottsavgift tillkommer (står i klartext i dropdownlistan där du väljer) det står även på våra köpevilkorsidor, i kassan sidan och i ändra kundvagnssidan men jag ska se över om vi ytterliggare kan tydliggöra detta.

 

-MVH Nikolaj, Elektronikbutiken

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller
Jag tycker själv att det står väldigt tydligt när du väljer fraktsätt att 40 kronor i postförskottsavgift tillkommer
Jo - det kan jag nog hålla med om.

men jag ska se över om vi ytterliggare kan tydliggöra detta.
Ja - du behöver troligtvis inte klargöra, utan bara informera i något tidigare steg.

 

Mitt val stog mellan er och Dustin. Båda era priset stog med frakt och då var ni billigast. Därför valde jag att beställa hos er. Hos både er och Dustin var man tvungen att registrera sig som användare innan man fick börja handla. Och sedan skulle man beställa och fylla i sina uppgifter. SEN blev man informerad om dessa 40 kr.

 

Och eftersom 40 kr inte är såå himla farligt mycket blir man bara lite less å trycker beställ.

Självklart har jag förståelse om ni inte vill skriva ut PF-priset på alla produkter eftersom man kan undvika detta genom förhandsbetalning. Men på en främmande site som man aldrig handlat från innan vågar/vill man inte betala i förskott...

 

Men visst - nu vet jag att ni finns och sköter leveranser i tid så då kan förhandsbetalning vara på sin plats nästa gång!

Hållaren funkade i vilket fall finfint!

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Elektronikb

Jag förstår vad du menar och jag hoppas att inte för många av våra kunder känner att de är lurade, vi är som sagt inte ute efter det utan försöker att så gått det går visa alla kostnader.

 

Vi kommer se över det och kolla gärna in om ett par veckor igen så ska det nog vara mer överskådligt.

 

Maila mig ett personkontonummer på info@elektronikbutiken.nu så ska jag återbetala postförskottsavgiften till dig.

 

-MVH Nikolaj Elektronikbutiken

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller
Maila mig ett personkontonummer på infoelektronikbutiken.nu så ska jag återbetala postförskottsavgiften till dig.
Är det så att ni har en butik? Noterade att ni finns i Halmstad. Ska nämligen åka till Steninge idag och kommer under nästa vecka att besöka Halmstad - kanske rent av så att jag kikar förbi...

 

Hållaren hade ju en "port-förlängare" - så mobilladdare med fast montage borde väl gå bra? I så fall behöver jag en extra såden - priset diskuterar vi då. :)

 

Trevlig helg

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Elektronikb

:)

Tyvärr har vi ingen butik utan levererar bara med posten, du får gärna komma förbi och hämta upp din beställning dock.

 

-MVH Nikolaj.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 1 year later...
Jag förstår vad du menar och jag hoppas att inte för många av våra kunder känner att de är lurade, vi är som sagt inte ute efter det...

Beställde en vara från Elektronikbutiken. Snabb leverans, men det visade sig att varan inte fungerade. Returnerade den 4 dec. och har mailat dem ett flertal gånger, men ännu inget hört från dem.

 

Skriver detta inlägg med förhoppningen att Elektronikbutiken har denna tråd under bevakning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...