Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ikon "Nästa olästa"


SCh

Rekommendera Poster

Jag använder mig av Outlook Express för mejlande. Där använder jag mig mycket flitigt av knappen "Nästa olästa" i verktygsfältet för att snabbt nå olästa meddelanden. Nu när jag skaffat snabbare dator tänkte jag går över till Outlook, inte minst för att jag där tydligen kan exportera de regler (t.ex. spamfilter) som jag själv tillverkat. Till min stora irritation finner jag inte någon funktion i Outlook, liknande den ovan beskrivna för O. Express, där jag snabbt kan gå till mina olästa meddelanden ett och ett. Finns det något snabbkommando för att göra detta eller finns denna funktion dold någonstans i Outlook? Kan någon också tipsa om hur man kan exportera de regler för epostmeddelanden man gjort i Outlook Express, skulle jag vara mycket tacksam.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Till min stora irritation finner jag inte någon funktion i Outlook, liknande den ovan beskrivna för O. Express, där jag snabbt kan gå till mina olästa meddelanden ett och ett.

 

Det finns pilar uppe i verktygsfältet (OE ver 6) där du kan snabbt gå från det ena mailet till det andra.

 

Vet inte om det är det du menar?

 

Edit: Oj, du menar visst storebror Outlook. :)

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

[inlägget ändrat 2003-06-26 17:36:44 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...