Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Halflife Opposing Force


Björne

Rekommendera Poster

Har du splittrade känslor angående spelet? Är det skit eller är det kul? Menar du att det är skitkul eller kanske skit-kul?

 

Skämt åsido. Det verkar faktiskt riktigt hyfsat, det kanske blir att köpa det snart... när jag tröttnat på Quake 3 Arena vilket nog lär ta ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja.

Kanske inte är två spel man ska jämföra med varandra.Bägge är bra i sin genre'.Enda jag tyckte var synd med opposing var att det var så kort.....samma gäller förståsx q3 men det är ju mest tänkt för multiplayer förstås.

På tal om q3:

Hur gör man för att näta Origins release på ett ipx-nätverk?

Måste där till olika cd-nycklar eller varför strular det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja.

Nej, man skall inte jämföra de två spelen och det är därför jag inte gjorde det heller. Jag skrev helt enkelt att jag skall spela q3 tills jag tröttnar eftersom jag inte håller på med flera spel samtidigt.

Halflife spelade jag igenom och det tog sin lilla tid, det känns lite snöpligt om OF skall vara kortare... hur snabbt tar man sig igenom det? Har du en uppfattning om det?

 

Angående dina frågor: Tyvärr har jag inte en aning om sådant. Jag spelar bara...=). Mycket.

 

mvh I

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Opposing Force är rätt mycket kortare faktiskt.

Sen hur lång tid det tar är nog beroende på spelstil rätt mycket och givetvis svårighetsgraden man kör.

Tar man det lite lugnt och går och kollar runt och så på det lättaste är man igenom på under 24 timmar sammanlagt eller snabbare om man hittar rätt första gången.

Det är rätt likt Halflife i upplägget fast med en del nya (inte helt oviktiga) "verktyg".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...