Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Syftet med Datorkrig?


[Esc]

Rekommendera Poster

Jag förstår inte syftet med forumet datorkrig!

 

Det enda som förekommer här är ju "pajkastning". Och argumentation på en 3-årings nivå.

 

Nej lägg ned datorkrig! Det är högre nivå på debatterna t.o.m. i "Öppet forum", och "Avreagera dig"

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Är Datorkrig verkligen rätt forum för detta inlägget?

 

• Klicka på "filter" och lägg till Datorkrig i dina valda forum.

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte syftet med forumet datorkrig!

 

Det förstår jag att du inte förstår.

 

Det enda som förekommer här är ju "pajkastning". Och argumentation på en 3-årings nivå.

 

Eh !?! Och vad var då ovanstående ?

 

Nej lägg ned datorkrig! Det är högre nivå på debatterna t.o.m. i "Öppet forum", och "Avreagera dig"

 

Just det, slå dom medvetslösa med batongen ! Konstruktivt, verkligen ...

 

joakimj har koll på saker;

 

• Klicka på "filter" och lägg till Datorkrig i dina valda forum.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorkrig är ju skitroligt ju.

Det är nu iofs ett par år sedan det var några roliga datorkrig på eforum.

 

Det enda som förekommer här är ju "pajkastning". Och argumentation på en 3-årings nivå.

 

Ja? Jag sa ju att det var kul. ;)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har svårt att förstå syftet med datorkrig, eftersom jag tror att vi aldrig någonsin kommer att kuna omvända en Macanvändare* till att älska pc* bara genom de argument som förs upp i datorkrig.

 

* eller annat valfritt OS

 

Vad skall det då finnas till för då argumneten inte ens biter på den andra debattören?

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad skall det då finnas till för då argumneten inte ens biter på den andra debattören?

 

Som om det vore syftet ? Om du visste exakt hur något sådant gick till, så hade Bin Laden kunnat slänga sig i väggen för länge sen. Då hade vi kanske haft Bin [Esc] som vår store och vördade ledare, efter att han omvänt hela världssamfundet till sin livsåskådning ?

 

Det var någon som surrade om hobbies häromdan, där någonstans hittar du datorkrig på en skala; har du tex någonsin hört talas om en frimärkssamlare som har fått ihop en komplett samling ?

 

Men du kanske har det perfekta argumentet för att ända alla datorkrigsdiskussioner för evigt ? Eller alla diskussioner, det fanns en seriefigur som heter Socker Conny som var bra på att argumentera ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som om det vore syftet ? Om du visste exakt hur något sådant gick till, så hade Bin Laden kunnat slänga sig i väggen för länge sen.

Bin Laden????? Vad har han med saken att göra?

 

Det var någon som surrade om hobbies häromdan, där någonstans hittar du datorkrig på en skala; har du tex någonsin hört talas om en frimärkssamlare som har fått ihop en komplett samling ?

 

Men du kanske har det perfekta argumentet för att ända alla datorkrigsdiskussioner för evigt ? Eller alla diskussioner, det fanns en seriefigur som heter Socker Conny som var bra på att argumentera ...

Jag förstår faktiskt inte vart du vill komma? Alla får tycka vad de vill om vilket OS som de tycker passar dem bäst, men själva syftet med Datorkrig vilket ju som namnet tyder på en debatt utan någon "vinnare".

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bin Laden????? Vad har han med saken att göra?

 

Jag tycker kopplingen var solklar. En religiös fanatiker som du, som gärna vill få ett definitivt slut på alla motargument.

 

Jag förstår faktiskt inte vart du vill komma?

 

Det blir mer och mer uppenbart att här fattas det något. Fantasi ? Jeezus ...

 

Alla får tycka vad de vill om vilket OS som de tycker passar dem bäst,

 

Det var oväntat generöst ..

 

men själva syftet med Datorkrig vilket ju som namnet tyder på en debatt utan någon "vinnare".

 

Och vad exakt menar du med att "vinna" ? Att få en kringla runt halsen av en dalkulla ? Här blir det där med fantasin bara tydligare och tydligare, håll dig du till jonasn:s utmärkta tips ...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håll dig du till jonasn:s utmärkta tips ...

Huh? :)

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blekis: Du är ju inte riktigt sann!

 

Personangrepp:

Jag tycker kopplingen var solklar. En religiös fanatiker som du, som gärna vill få ett definitivt slut på alla motargument.

 

| Alla får tycka vad de vill om vilket OS som de tycker passar dem bäst,

 

Det var oväntat generöst ..

Jag har aldrig påstått något annat. Jag har bara ifrågasatt syftet med datorkrigsforumet.

 

Och vad exakt menar du med att "vinna" ? Att få en kringla runt halsen av en dalkulla ? Här blir det där med fantasin bara tydligare och tydligare, håll dig du till jonasn:s utmärkta tips ...

En debatt bör ju komma framåt.

 

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personangrepp:

 

Nej, det är sanningen. Du är religiöst emot "datorkrig", på ett fanatiskt sätt. Låt dom som vill lufta sin vanmakt över att det existerar Mac:ar på denna jord få göra det, och håll dig du till din PERSONLIGA filterfunktion. Pracka inte på alla andra ditt filter ..

Men du missförstår säkert även ovanstående.

 

Jag har bara ifrågasatt syftet med datorkrigsforumet.

 

Inse att det helt uppenbart ligger utanför din horisont. Håll dig till en manual eller något istället.

 

En debatt bör ju komma framåt.

 

Och vem avgör det ? Du ? Kanske vi ska ha en deadline för varje tråd ? Tror du att idg är villiga att betala ut bonusar om vi avslutar debatterna snabbt ? Det bästa kanske är att det blir omöjligt att besvara ett inlägg. Effektivt och bra.

 

Synd att man inte kan se hur debatten kommer att sluta i förväg, det hade du gärna velat, eller hur ?

 

Herregud !

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är sanningen. Du är religiöst emot "datorkrig", på ett fanatiskt sätt. Låt dom som vill lufta sin vanmakt över att det existerar Mac:ar på denna jord få göra det, och håll dig du till din PERSONLIGA filterfunktion. Pracka inte på alla andra ditt filter ..

Men du missförstår säkert även ovanstående.

Nu är du igång med personagrepp igen! Jag kan väl få ifrågasätta syftet med ett forum utan att bli kallad för relgiös fanatiker. Jag har bara ifrågasatt syftet med forumet. Sedan har du kallat mig religiös fanatiker och "Bin Laden"

 

Jag undrar vem det är som missförstår saker och ting?

 

[Esc], som f.ö. avslutar sina inlägg i denna tråd här.

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö

Tråden flyttad till Diskutera Eforum.

\\Erik

 

[inlägget ändrat 2003-06-24 15:00:52 av Erik Junesjö]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med helt, varenda gång det blommar upp nåt i datorkrig så tackar man gudarna (och Erik) för möjligheten att filtrera på favoriter (tyvärr innebär det att man missar en massa som inte är favoriter).

 

På nåt sätt gillar jag eforum för den schyssta anda som oftast gäller här, datorkrig motverkar den på nåt sätt.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
..möjligheten att filtrera på favoriter (tyvärr innebär det att man missar en massa som inte är favoriter).

Lägg till Datorkrig i ditt filter ( //eforum.idg.se/filter.asp ) så slipper du dessa diskussioner så länge du är inloggad.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar vem det är som missförstår saker och ting?

 

Du skulle kanske kollat vilket forum du postade i först ? Som joakimj föreslog från början.

 

(och från vilket den blev förflyttad)

 

Vad skall det då finnas till för då argumneten inte ens biter på den andra debattören?

 

Tänk över en gång till vad ovanstående betyder. Det drog igång tråden.

Varför ska man argumentera om man inte alltid får rätt, typ ..

 

På nåt sätt gillar jag eforum för den schyssta anda som oftast gäller här, datorkrig motverkar den på nåt sätt.

 

Eh !?! Ja, det är liksom meningen med krig ..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...