Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Klasiskt läge i kontrolpanelen?


Fotman

Rekommendera Poster

Jag har ett problem det är att få till baka orginalet av utsendet i kontrolpanelen i Windows XP.

 

Jag började att spara en bild i Adobe Photoshop Elements 1,0:1 till jpge till mapen mina bilder.

Då såg jag att bilden blev stor så att arbets minnet inte räkte till. jag försökte att stänga av Adobe Photoshop Elements men programet svarade inte.

Så jag trykte på start knapen på datorn och stängde av datorn på det sätet.

Efter den händelsen så blev det klasiskt läge på

Kontrolpanelen, Mina bilder, Papperskorgen.

Det fins ej någon knap att tryka på för att komma till orginalet på vänstra sidan på kontrolpanelen.

 

Hur kommer jag till orginalet?

Jag tackar på för hand! :)

 

[inlägget ändrat 2003-06-18 00:15:40 av Fotman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under mappalternativ klicka i "visa vanliga aktiviteter i mappar" så borde den vänstra menyn komma tillbaka.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fins ej någon knapp att trycka på för att komma till orginalet på vänstra sidan på kontrollpanelen.

Då du är i Utforskaren ser du ner-dubbelpilarna till höger om Kontrollpanelen? I så fall klicka på de så får du fram alternativet att växla till kategoriläge. Titta på mina tre bilder i denna länk:

 

http://w1.865.telia.com/~u86529921/Kontrollpanelen.JPG

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl just den menyn, alltså "vanliga aktiviteter" som var borta.

 

Det fixar iallafall under mappalternativ där man växlar mellan klassiska mappar eller visa vanliga aktiviteter.

 

Efter att han fått tillbaka det är det inget problem att få den hemska simpla varianten av kontrollpanelen tillbaka heller.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får tack för hjälpen.

Varför jag vill ha till baka klasiskt läge.

Det är för att det är går snabare arbeta i mappen mina bilder

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...