Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förslag till CD innehåll


Christian Gillinger

Rekommendera Poster

Christian Gillinger

Tjena

Det här riktar sig nog egentligen till SpelförAlla, men de verkar inte ha några fora så jag totar ner en rad här istället...

 

Går det inte att få med några av de *enorma* MOD filer som finns till Half Life (Counterstrike, Action HL, osv) på er skiva. Naturligtvis samma sak till Quake 3 Arena osv.

Det är så oerhört irriterande att upptäcka när man äntligen har laddat ner hela Counterstrike (runt 30 meg)via modem, att de redan släppt en ny version som gör att den man laddar ner är för gammal.

 

/Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

US Pc gamer Feb 2000 kommer ha lite större mods har läst mycket om Feb nr på WWW på olika H-L galningars hemsidor .

 

OBS! att det är US PCGAMER (kanske UK).

kolla i nån inter. tidningsaffär

 

Det kommer bla en mod som gör halflife till nån slags skräckis med zoombier(inte halflifes) (singelplayer)antar att det kommer annat smått o gott kanske counterstrike mm. They hunger är gjord av Neil Manke (USS DARKSTAR).

 

(Värt att kolla upp)

 

Cris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christian Gillinger

Yup, jag såg det. Har väntat ett tag på They Hunger, den ska tydligen vara rätt bra. Har precis laddat ner Darkstar, men det tar ju sån tid.

 

Väntar dessutom med spänning på Matrix moden.

 

Men mig veterligen har svenska PC tidningar inte kört banor och mods sedan Doom-dagarna...Vilket är synd.

 

/Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matrix Mod har jag inte hört talas om

(Tacksam för länk) har du hört talas om goldeneye moden ? den skulle vara färdig vid årsskiftet men men . En annan som jag försöker bevaka är contract killer men det verkar inte vara nån fart på den :(

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christian Gillinger

Kolla här:

 

http://www.planethalflife.com/matrix/

 

De hade som plan att ha den klar i januari,men nu verkar det dröja lite till...Som vanligt alltså. Men det verkar bli en riktigt bra mod.

 

Emil--->Du tänker inte på 3D "versionen" av Tiberian Sun som Westwood totar ihop? Nox tror jag att det kallas.

 

Annars tycker jag fortfarande att Team Fortress C är moden framför alla. Testade Svens Coop idag, men det var inte så skoj att lira coop mot monstren som jag hade trott.

Om det hade gått att spela monstren kanske... Hade varit kul och få vara den stora blå pajsaren som skickar iväg nånslags el/eld...

 

http://www.planethalflife.com/svencoop/

 

Jaja, mitt förslag till PC/Spel för alla gäller:

 

Lägg med de bästa modarna på CDn så man slipper ladda ner dem.

 

/C

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste någonstans att det skulle komma en mod till half life som skulle utspela sig i Tiberian sun miljön.

 

Men det var inte det helt nya spelet som WW håller på att utvekla. Jag tror inte att det kallas Nox utan C&C Renegade

 

 

/Emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...