Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
oscaria

ACDSee fungerar inte längre

Rekommendera Poster

oscaria

Har fått min CD-brännare monterad i dag. När vi testade och brände in foton fungerade allt utmärkt och fotona öppnades som de brukar i ACDSee. Senare när vi bränt in foton stod något som att vid kontroll med hårddisken stämde det inte. Jag min idiot kollade om det gick att se ändå och då kraschade ACDSee och allt var svart. Vi tog bort det och körde in det på nytt men det gick inte att se bilder där enbart namnen och storleken på dom gick att se. Annars var det svart. Tog också bort programmet till CD-brännaren och körde in på nytt men det hjälpte inte. Vad kan ha hänt?

Oscaria

[inlägget ändrat 2003-06-08 01:05:53 av oscaria]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Dada

Om det har stått något om hårddiskfel så kan du testa att köra Scandisk(Start/Program/tillbehör/Systemverktyg) och låta den reparera eventuella fel.

Det kanske inte hjälper, men kan ju vara värt ett försök iaf.=)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
oscaria

Tack för svaret men tyvärr har jag inte Scandisk. Jag har Windows 2000 och den verkar inte vara med där. Har använt sökvertyget men den hittade inget.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Avicii

Scandisk heter chkdsk (Check disk) i Windows 2000.

Eller Kontrollera disk på svenska. Högerklicka på C-disken välj "egenskaper" och under fliken "verktyg" så finns "kontrollera disk".

[inlägget ändrat 2003-06-08 18:51:36 av Maratonmannen]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...