Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vem vill hjälpa till?


Ahmedo

Rekommendera Poster

gondor lias

Ärligt talat så tyckte jag också att den sög rätt friskt. Inget ont om själva designen för sånt är jag ändå ingen klippa på, däremot spelet är ju ungefär lika roligt som att häfta fast olika föremål i pungen.

Föremålen jag tänker på är av typen: diskborste, husvagn, parabolantenn och musmatta.

 

G

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Skapad
  • Senaste svar
däremot spelet är ju ungefär lika roligt som att häfta fast olika föremål i pungen.
:P:P:P:P

Gondor Lias!

 

Tänk på att det finns kvinnor och barn här på eforum

 

[Esc]

 

[inlägget ändrat 2003-06-03 16:28:43 av [Esc]]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias
Tånk på att det finns kvinnor och barn här på eforum

 

Joo, men jag tror att de kvinnor och ev barn som finns här redan har sett det mesta redan, så jag är inte rädd att uttrycka mig kroppsligt :-)

 

Om ni känner er obehagligt berörda av mitt tidigare inlägg så hjälper det att klicka här:

 

http://www.disney.com

 

G

 

[inlägget ändrat 2003-06-03 16:31:29 av gondor lias]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår att det känns jobbigt att få dessa kommentarer varje gång du vill ha kritik men eftersom du aldrig åtgärdar det så får du stå ditt kast. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias
Jo, men uttycker man sig så barnsligt som du gör, så säger det en del om dig.

 

Jag tycker det säger mer om de som hugger på ett så oskyldigt litet inlägg. Jag tyckte det var lite vitsigt och försökte omgärda det hela med lite ironi, men gud förbjude yttrandefriheten i detta forum.

 

Med vilken rätt censurerar du bort kvinnor från vissa inlägg, lever du kvar på medeltiden och tror att de är "någon annan lägre stående varelse" som inte klarar lika mycket som vi män, eller vad?

 

Ps: Jag tycker verkligen att spelet var RIKTIGT tråkigt.

 

G

 

[inlägget ändrat 2003-06-03 16:44:28 av gondor lias]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det säger mer om dig än om mig. Att hålla på med sådana barnsligheter efter mellanstadiet... ja, jag saknar ord!

 

Yttrandefrihet? Javisst! Men vill du bli tagen på allvar, så får du skärpa dig Gondor Lias!

 

Att spelet verkligen var jättetråkigt råder dock inga tvivel om.

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finska, danska och norska måste jag göra först så klart =))

 

Här kommer en riktigt elak kommentar, men börja med att göra klart den svenska texten innan du börjar med andra språk kanske?

 

Jag är för övrigt ganska övertygad om att eforum kryllar av folk som helt gratis på sin egen tid vill hjälpa till och korrläsa all text och eventuellt korrigera den. Ärligt talat, korr är allt! :)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias
Yttrandefrihet? Javisst! Men vill du bli tagen på allvar

 

Vem har sagt nåt om allvar? Det sista jag vill råka ut för är att "folk tar mig på allvar", då blir man dömd till att föra en grånande tillvaro i väntan på att livet ska gå mot sitt slut (återigen en släng av ironi för alla som inte förstår).

 

Men det är min åsikt som ni inte ska ta på alltför mycket allvar.

 

G

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med vilken rätt censurerar du bort kvinnor från vissa inlägg, lever du kvar på medeltiden och tror att de är "någon annan lägre stående varelse" som inte klarar lika mycket som vi män, eller vad?

Den typ av uttryck som du använde dig av trodde jag inte förekom på andra ställen än i duschen efter pojkarnas idrott i mellanstdiet.

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias

Jag vet åtminstone ett par stycken här som gillar att korrläsa allt som skrivs! :-) (ironi)

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias
Den typ av uttryck som du använde dig av trodde jag inte förekom på andra ställen än i duschen efter pojkarnas idrott i mellanstdiet.

 

Jag hörde uttrycken på TV häromkvällen faktiskt, om man hänger med i debatten så kan vissa saker snappas upp både här och där, jag tar inte på mig "äran" att ha uppfunnit de uttrycken.

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat, korr är allt! :)

Så sant...

Ahmedo: Att posta inlägg, eller länka till sajter här med stavfel och särskrivningar är ju förenat med att få en drös svar, som mer handlar skrivfelen, än om den ursprungliga frågan.

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hörde uttrycken på TV häromkvällen faktiskt

Huga! Vilken kanal, och vilket program?

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias
Huga! Vilken kanal, och vilket program?

 

Det verkar inte som du abbonnerar på den iallafall :-)

Nää nog tjafsat för idag, man måste se till att gå ut i det fina vädret ibland också!

 

Ligg nu inte sömnlös inatt över detta [Esc], jag tycker bra om dig fast det inte alltid verkar så!

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aquamannen

Jag tycker att det var kul det Gondor sa... men som sagt alla har inte (samma typ av) humor.

 

[inlägget ändrat 2003-06-03 17:35:06 av ab ab]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kristianstad

Vänligen lugna ner Er lite och håll er till ämnet!

 

 

/ Kristoffer, moderator i Webbdesign

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föremålen jag tänker på är av typen: diskborste, husvagn, parabolantenn och musmatta.

 

Men en parabolantenn i mahogny då?

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst skulle du kunna få lite kommentarer även från mig men det är helt omöjligt att komma in på sidan nu...

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Kristianstad för ditt inlägg =)) ämnet var jo spelet!!!

 

ok, e spelet tråkigt? Vad ska jag göra så att den blir roligare då?? De e jo därför jag skriver här, annars så kan jag fråga vem som helst =))...

 

Hoppas att få svar...

 

 

 

mvh

http://www.ahmedo.co.uk

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gondor lias
ok, e spelet tråkigt? Vad ska jag göra så att den blir roligare då?? De e jo därför jag skriver här, annars så kan jag fråga vem som helst =))...

 

Det kanske skulle bli lite roligare om du koncentrerade dig lite mer på själva spelmomentet. Jag menar alltså att du typ skulle öka spänningen genom att på något sätt göra själva spelet till lite mer än att det bara står en text som säger "Du vann".

 

Själv har jag en kraftig idétorka just nu, men en tanke kan ju vara att ett spel innebär att bilarna ska köra 10 varv på en bana tex. Totalresultatet presenteras inte direkt, utan genom "lotteri" får man kanske punktering på ett varv och måste gå i depå. Sen redovisas varje varvtid för sig, och man kan kanske ha begränsade möjligheter att påverka spelet genom att under gång ge "instruktioner" till föraren tex (typ varv 5 gå i depå, tanka osv)

 

Spelet blir väl då lite mer av racemanager typ.

 

Jag fattar givetvis att detta blir rätt omständigt och det finns säkert andra som har bättre idéer än jag om detta.

 

Men som sagt, jag gillar sidan på det stora hela, det är mest spelidén i sig som är lite tråkig.

 

Lycka till

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack G...

 

strålande ide =)), som sagt så e detta min första spel och det saknas många saker...

 

Med 10 varv så ser spelet säkert strålande ut, med lite mer bilder och ljud och diagrammer så kommer spelet att funka bättre...

 

mer förslag??

 

 

mvh

http://www.ahmedo.co.uk

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...