Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

60 GB anyone?


Anp

Rekommendera Poster

Det måste vara en sån där Magnetic Pulse -säker hd för det priset. En sån där som försvar i diverse hotade stater köper.

Tur att IDE-kabeln är standard.

 

 

0x

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har tydligen fixat till det.. Igår (och tydligen imorse) så var priset på Komplett "1,323,529,344.00"

 

Ciao,

Anders

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar du detta?

 

Såg däremot Datorbutikens pris, den verkar vara på inkommande.

 

Ändock bra priser :thumbsup:

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

handla på datorbutiken på eget bevåg men jag kan inte rekommendera det.

 

som någon skrev på pricerunner: om du inte har något emot att vänta flera veckor på dina grejer så är de bra men gud vad illa ute du är om något går fel.

 

datorbutiken var bra förut men nu har de oacceptabla leveranstider finns folk som fått vänta flera månader på lagervaror?!

 

köpte moderkort,cpu och minne på komplett sent på onsdag denna vecka efter klockan 16:00

 

idag fick jag detta:

2003-05-23 08:29 Luleå Inkommet spridande terminal

2003-05-21 21:57 Örebro Inkommet inhämtningsterminal

 

verkar som de redan finns för avhämtning, inte illa!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorbutiken har varit en bra erfarenhet för mig.

Dock har jag mest handlat för mitt företag och de bryr sig oändligt mycket mer om företagen än om privatpersoner.

 

Köpte bl.a ett minne som det sedan visade sig vara fel på, skickade tillbaka och fick två dagar därpå ett paket med ett dyrare märkesminne tillbaka utan kostnad och framförallt utan krångel eller tjafs.

Samma procedur (ett annat kasst minne) på Dustin tog över en vecka och då fick vi inget minne tillbaka utan bara en lapp med pengarna tillbaka.

 

Datorbutiken är ju oerhört billiga, de KAN inte ha nån vidare service om de ska ha råd att ha så låga priser.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...