Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
JANspeed

Gigantisk annons

Rekommendera Poster

JANspeed

Bah! Vem är det som klistrat på en gigantisk traktor annons över nya inlägg för de 5 översta trådarna i mina favoriter?

Ok för att ni måste annonsera men nu känns det som ni lite hittat på hemmabygge igen och låtit annonsören bestämma formatet.

Sabba inte er egen funktionalitet. Då är det ju ingen poäng med den. :/

/JANspeed

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Eminos

Iomé min upplösningen så har Annonsen hamnat vid sidan om Mina Favoriter, så det stör inte så mycket...men det är iaf inte bra!!!...ta bort!

/Eminos

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
JANspeed

Tja, jag kör 1280x1024. :/

/JANspeed

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
joakimj
Vem är det som klistrat på en gigantisk traktor

:thumbsdown:

Vafalls?! Traktorhelvetet är på "skriv inlägg" oxå!

---

Jocke - muttrar lite...

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
gondor lias

Hänger ut databasen gör de också, stackars databas som bara gör vad de korkade människorna säger åt den.

G

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Eminos

Tja, jag kör inte äns med så hör upplösning, och mina annonser hamnar fortfarande "utanför eForum"...

Jag tycker det är otroligt synd att de ska lägga sånna här anonser på eForum..ok, för en vanlig web-banner längst upp på sidan, men detta är lite för mycket...

/Eminos

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi
Tja, jag kör inte äns med så hög upplösning, och mina annonser hamnar fortfarande "utanför eForum"...

Jag undrade vad ni pratade om. Fattade nada.

Men så flyttade jag på TV-fönstret jag (nästan) alltid har öppet.

och oj - en annons till att ignorera...

Känns lite som en "beta"-annons. "Skriv inlägg" fönstret är ju inte storleksanpassat efter annonsen.

Finns det förövrigt något släkskap mellan orden

nonsens - annonsen??

;)

/T

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi

Ässch, ge dem lite intäkter - låt dem visa annonsen. Så länge det inte är några irriterande pop-up rutor eller flash-filmer med ljud så bryr jag mig lika mycket om annonser på internet som jag gör om de i dagstidningar. De finns där, men så länge de inte avbryter texten jag vill läsa så är de okej.

/T

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
SYS64738
Ässch, ge dem lite intäkter - låt dem visa annonsen

Nä tack, jag vill ha ett reklam & annonsfritt surfande.

IDG har fått intäkter av mig så det räcker, jag köper många av deras tidningar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Eminos

Dom kan åtminstånde ta bort den från Användarinfon, där den faktist täcker över 40% av texten/fönstret (hos mej)...

/Eminos

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Weyland
Dom kan åtminstånde ta bort den från Användarinfon, där den faktist täcker över 40% av texten/fönstret (hos mej)...

Så vad kör ni för webbläsare? Den hänger utanför bild hos mig så jag ser den inte.. visste inte ens att den var med i skriv inlägg å användarinfo förräns jag läste det här inlägget och noterade rullisterna :)

--

.Wey

Future Hero Next Generati0n

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Stefan Eklinder

Den där gigantiska traktorn finns inte i min användarinfo och i "Skriv inlägg".

Eller är det jag som inte förstår det hela? :)

Den där gigantiska traktorn stör inte mig i övrigt heller. Hänger fint utanför eForum i högerkanten där den inte heller täcker mina favoriter.

En annons som är störande är den på idg.se:s första sida som hoppar upp i helskärm när man kommer in här. Störande värre! Avskyr den annonsen.

---

/Stefan Eklinder

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

Jonas Ridderstråle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Eminos
Så vad kör ni för webbläsare? Den hänger utanför bild hos mig så jag ser den inte.. visste inte ens att den var med i skriv inlägg å användarinfo förräns jag läste det här inlägget och noterade rullisterna :)

Jag kör med CrazyBrowser (IE6 "motor")...alla popup-fönster (skriv inlägg, användarinfo osv) visas på helskärm, dvs texten är "utdragen"...

På Skriv Inlägg hamnar annonsen utanför texten, likaså på huvudfönstret (eForum), men i användarinfot så hamnar annonsen mitt över presentationstexten...

/Eminos - 1152x864 @ 17" CRT

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Eminos

Glömde säga att jag INTE har upplevt rullist-syndromet (horisontalt)...för vad jag har förstått så har det med annonsen o göra...(?)

/Eminos

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Kalkyl

Jag ser ingenting av annonserna på min dator hemma. Däremot på jobbet, där syns annonsen med traktorskrället.

Beror antagligen på att jag har Norton Internet Security installerat på hemdatorn. Det tar nämligen bort sådant elände som reklam o.dyl.:)

Mvh. Kalkyl

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
fhe

Kazaa Lite slänger in en massa mappningar till 127.0.0.1 i hosts-filen, jag tror att as1.falkag.de där traktoreländet ligger tillhör de sajterna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...