Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bilspel till PC


Nisse

Rekommendera Poster

Sen är det ju kul att köra top-down-view ibland också, då är DeathRally klart bäst. Skjuta, lägga minor etc.

Ujja. Det är ett roligt spel. Och Jonne Valtonen (alias Purple Motion) har gjort musiken. Det är en bonus. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen fans det ett mariokart aktigt spel där man kunde va antingen en anka,tiger,flodhäst etc men mins fan inte vad det hette :D.

Är det det där spelet där man kastar små igelkottar på varandra? :) I Så fall är det med största sannolikhet "Wacky Wheels"!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

'Och känslan att köra ner från ett tak på ett 10-våningshus rätt ner i vägen.'

 

inget slår den känslan hehe :)

 

sedan att sprida grönt blod över vägen när man mejar ner ett par kor är ju inte heller fel haha

 

colin mcrae känns bilen som en tvål sladdar ju hela tiden höll på bli galen.

 

det där du nämner med att bilen sladdar i typ 30km/h är irriterande vafan är det som pågår typ :)

 

förresten, var det i midtown eller carmageedon man kunde göra rent otroliga hopp kommer ihåg att jag tog sats flera mil ifrån för att göra ett hopp och seglade bokstavligen över en hel stad haha helt otroligt vilken känsla

[inlägget ändrat 2003-04-30 10:09:53 av kenny76]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är otroligt fult, men kanske är det det som är tjusningen. Jag spelade det där med brorsan för några år sedan. Först tar man något varv på banan och samlar igelkottar för att sedan leta upp sin fiende. Sen uppstår ett tumult där man sladdar runt varandra och frenetiskt kastar igelkottar runt omkring sig. Handbromsvändningen är mycket användbar i det här läget. :) Kul spel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förresten, var det i midtown eller carmageedon man kunde göra rent otroliga hopp kommer ihåg att jag tog sats flera mil ifrån för att göra ett hopp och seglade bokstavligen över en hel stad haha helt otroligt vilken känsla

Och det lustiga är att man överlever när bilen slutligen slår i backen efter 800 meters luftfärd. :) Ja, det där kan man göra i Carmageddon. Jag har inte testat "midtown" tyvärr.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några har nämnt Need for Speed, jag vill bara rekommendera 3:an i serien. Så fruktansvärt bra och kul.

 

Musiken på Atlantica-banan är så bra så man ramlar av stolen varje gång.

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka bilspel går det att köra två mot datorn samtidigt?

Finns det några bra siter med nya och äldre speldemos?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan bara hålla med joakimj need for speed 3 är förjäkla bra.

speciellt att köra det över nätverk, att en är brottsling och en polis och köra duell är ruskigt skoj.

 

midtown madness är nästan som en lightversion av carmageddon egentligen man kan vålda rätt mycket med fordonen fast det går inte att köra ihjäl någon :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...