Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Oneshop.nu ?


Peddler

Rekommendera Poster

Någon som har handlat av http://www.oneshop.nu ? Har tittat lite på pricerunner och vad en del kunder tycker om företaget, en del höjer dom till skyarna och en del skjuter dom i sank.

 

Så jag hoppas att det finns någon här som har "opartiska" erfarenheter...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har handlat av oneshop ett antal ggr, och dom är lika bra som datorbutiken och komplett, aldrig haft några som helst problem, bra priser dessutom.

 

Jag har däremot inte bytt någon vara hos oneshop så det kan jag inte uttala mig om.

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte handlat från Oneshop än, men jag kan säga såhär vad gäller folk som höjer dem till skyn:

Det gjorde de också med datorbutiken. Och ärligt talat var jag rätt nöjd med dem också i början, ända tills jag beställde ngt som började krångla lite gran. Då visade det sig att datorbutiken (som fortfarande är skyldig mig pengar) inte allls var lika glada att hjälpa mig när de väl hade fått betalt.

 

Jag tror nog att alla butiker är bra när det gäller att sälja varor och skicka hem det, men skillnaden uppstår när saker och ting börjar krångla. Vill du veta om ett företag verklige är bra ska du höra med folk som har haft problem och höra hur företaget har löst deras problem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag har själv funderat på att handla från dom, men de har så lite varor när man bläddrar i menyerna. Sen när man söker på nåt man vill ha som man inte hittat i menyerna så finns grejen där. Lite märkligt.

 

AMD Athlon XP2500+ Barton 333MHz bus

Asus A7N8X Deluxe/GD

Sapphire Radeon 9700

2x256MB PC3200 DDR

Seagate Barracuda V 80GB

Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition

Memorex ThirtyTwoMAXX

LG 99G 19"

Chieftec Dragon Midi Tower ATX DX-01PL-D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...