Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Program i Pocket PC 2002 ?


archie

Rekommendera Poster

Hej,

Det var ett par år sen jag var inne och kollade på handdatorer, så jag har inte hängt med i utvecklingen. Nu undrar jag vilka program som ingår i Pocket PC2002. Word och Excel antar jag men finns nån variant av Access, och i så fall går det att importera en databas gjord i Office-Access?

 

archie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu undrar jag vilka program som ingår i Pocket PC2002. Word och Excel antar jag men finns nån variant av Access, och i så fall går det att importera en databas gjord i Office-Access?

 

Det finns inga MS-produkter som stödjer en Access-databas. Har inte sett någon sådan produkt i alla fall.

 

Efter att ha snokat lite på google så hittade jag denna länken: http://www.handmark.com/products/mobiledbppc/

 

Hoppas att det hjälper dig lite,

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, tack för svaret. Jag kollade på handmark.com som du tipsade om. Dom har MobileDB-Access som tydligen kan importera från Access 97, 2000, XP. Finns för Palm OS och Pocket PC 2002.

 

archie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...