Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Påsklov


joakimj

Rekommendera Poster

Det absolut värsta när kidsen har påsklov är att det är påsklovsteater på P3. Suck!

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min radio har en sort ratt som man vrider på och vips så finns det radioRix där :)

Jo, det har min med, men allt jag hittar är brus. ;)

 

Det enda jag får in - förutom P3 - är P4 Skaraborg. Och sitter man och ska välja mellan påsklovsteatern om nån unge från andra världskriget och P4:s reportage om Larssons kviger och greser så lyssnar jag hellre på bruset mellan stationerna. ;)

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sommarlovsteatern var ju helt underbar, trots att jag missade ett avsnitt på grund av att jag bodde i ett tält långt ner i en dalgång i de jämtlänska fjällen.

Vad handlar påsklovteatern om?

 

Jag tycker allt att P3 är den klart bästa radiokanalen utom möjligen programmen Ketschup samt P3-hiphop.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med Allan att P3 är den bästa kanalen. förutom P3 Hiphop, Ketchup och P3 rytm som man kan vara utan. :)

 

Annars finns ju alltid http://www.shoutcast.com :)

 

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dune som håller med Allan att P3 är bäst, förutom P3 HipHop,Kethcup, P3 Rytm och Radiosporten.

Finns det något kvar att lyssna på nu ?

;)

Jo Bäst: Kvart i Fem ekot.

Sen kommer Efter 3 (fast det går dessvärre bara i P4)

 

/TN

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vara lite positiv så måste jag ju säga att Christer och Frank är de bästa programen. Därefter kommer ju såklart P3 live när det är något bra band som spelar... Så funkar det och önska/grönska är ju också med på listan :D

 

Folkradion är helt okej också :)

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...