Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Var är mitt paket? Följ dramat på postens site!


erik6

Rekommendera Poster

Beställde lite delar från www.datorbutiken.com alias shoppingsajterna( har alltid funkat bra förut)

I måndags registrerades de 2 paketen stort (Antec låda) och litet (P4) hos posten.

I tisdags kväll konstaterade jag att 1 det lilla paket 092 var lämnat hos ICA-butiken. Cyklar dit, de hittar 092 men inte det andra 101. Jag betalar givetvis inget och får givetvis inte med mig 092. (men det registreras som utlämnat!)

Igår samma sak. Idag samma sak. Skickar mail till posten, se svaret nedan.

 

Hej

Tack för ditt mejl, sänder över detta till logistiks kundtjänst för vidare utredning.

Med vänlig hälsning

Eva Frisk

 

När löser logistiks kundtjänst problemet?

Följ dramat med det försvunna paketet själv!

 

http://server.logistik.posten.se/servlet/PacTrack?lang=SE&xslURL=/xsl/pactrack/pse/godssok.xsl&kolliid=71047623092SE

http://server.logistik.posten.se/servlet/PacTrack?lang=SE&xslURL=/xsl/pactrack/pse/godssok.xsl&kolliid=71047623101SE

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt du råkat ut för nått liknande.

Vad händer hos posten? Hur vanligt är sånt här?

Jag har köpt en del från Dustin och det brukar ligga en lapp i brevlådan de sökt mig och att paketet kan hämtas hos ICA efter 16:30, 2 dagar efter jag beställt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Leveranstiden har jag inte haft någgra problem med men däremot "postens partner" där jag bor, den lokala tobakshandlaren, fan vilka sopor, man tycker juh att om dom åtagit sig att handa paketleveranser åt posten så borde dom veta hur det funkar, men så är inte fallet.

 

Flera ggr har det hänt att jag fått ut paket som skulle ha betalats på stället (medföljande avi) men det fattar inte dom, nu betalar jag iofs direkt via min bank med ref nr men ändå, oseriöst så det räcker.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När löser logistiks kundtjänst problemet?

 

Om du inte visste det så är det Poståkeriet AB som kör och har hand om PAKETLEVERANSER.

Därav "logisitk" som sköter det :)

 

[inlägget ändrat 2003-04-11 00:04:36 av DIFference]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu förstår jag varför de talade om åkeriet på ICA. Tjejerna på ICA har verkligen lagt ner tid på att hjälpa mig, försökt ringa till "åkeriet", sökt bland alla paketen 3 kvällar nu.

Nåja, jag har varit med om värre så det känns ganska lugnt ändå

se mina inlägg i nedan trådar

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=317492#317571

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=378612#378872

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen framme. Igår fick jag ett mail om att paketet med Antec SLK3700AMB Midi lådan nått ICA-butiken.

En vecka efter den kom till Växjö.

Bästa lådan jag köpt.

Gummiupphängning av hårddiskar

USB kontakter komplett med sladd till moderkort i fronten

120mm chassifläkt ingår (stora långsamma fläktar ger mer luft med mindre ljud än många små)

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ANTSLK3700

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...