Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Voigo??


Cloudberry

Rekommendera Poster

Någon som hört talas om en mp3-spelare som heter Voigo? Den har ett bra pris, 128 megs minne och radio (!). Något att satsa på?

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kostar den?

 

Har själv funderat på antingen iRiver eller Jens of Sweden. Lutar åt JOS nu eftersom man inte behöver något speciellt program för filöverföring. Bara att plugga in i USB-porten. Dessutom tar den alla slags filer, något jag har för mig att iRiver inte gör. Båda finns även i 256 och 512 MB versioner och båda har fått fina recensioner.

 

Titta i Hårdvara -> Mobilt -> Musik:

http://testcentret.idg.se/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Ja, jag funderar lite på en JOS själv, men vet inte varifrån jag ska köpa den...De ställen som är billigast enligt Pricerunner är sajter jag aldrig hört talas om (och därifrån vill man ju helst inte köpa).

 

Voigon jag tänkte köpa kostade ca 1300, men jag vet inte om det är dyrt eller billigt för modellen, eftersom den är så ovanlig i Sverige.

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast JOS finns väl inte som 512MB?

 

 

/ Esping

-------------------------------

Ford Fairlane: "Some people play hard to get. I play hard to want."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig själv en iRiver 180T (128MB m. radio) i går.

Den är riktigt trevlig. Bra ljud och otroligt smidig i menyerna. Kändes lite plastig i början men det har gått över nu ;)

 

Det verkar inte vara mycket som skiljer JOS och iRiver. Det ingår laddningsbart batteri i JOS vilket skall vara i c:a 14h. I iRIvern är det vanlig AA batteri, ej laddningsbart, som sägs hålla upp mot 20h.

 

Länk till iRivern:

http://www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-180T

 

Lutar åt JOS nu eftersom man inte behöver något speciellt program för filöverföring. Bara att plugga in i USB-porten.

Det är en fördel. Å andra sidan tar det 30sek att installera programvaran för iRivern. Men visst hade det varit skönt att slippa!

 

Dessutom tar den alla slags filer, något jag har för mig att iRiver inte gör.

Det ska fungera enligt iRivers hemsida. Där går att läsa:

A Portable storage device

-iFP180T can be used as a storage device.

 

->Mvh Yeppe<-

 

[inlägget ändrat 2003-04-09 07:29:50 av yeppe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag beställt en MP-100 från Webhallen, som jag har beställt från förut. Jag längtar tills den kommer!

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...