Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Splinter cell


efgewgwe1

Rekommendera Poster

tjena! jag igen!

jag har kommit en bit nu på splinter cell efter att jag laddade hem en patch. men nu har jag fastnat igen! denna gång på första banan i kina. man ska lyssna av någon med lasermicken igen! ( jag hatar den micken! den dummar sig hela tiden!) även den här gången. man är på något fint ställe och det står någon som pratar i telefon, och man ska lyssna av han. men när man har gjort det så säjer chefen att detta är shit och att nu blir det krig! vad gör jag för fel?????!?!?!?!?!?!?

tacksam för svar! tack på förhand!

ha det gött alla!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men när man har gjort det så säjer chefen att detta är shit och att nu blir det krig! vad gör jag för fel?????!?!?!?!?!?!?

 

Håller du inne knappen och riktar mikrofonen hela tiden? Om jag minns rätt så skall rutan i mitten vara riktad mot personen som pratar och den skall också vara röd hela tiden...

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken knapp? det har jag inte fattat! tack för hjälpen! tror du inte att det kan vara en bugg?!??! men jag har laddat hem den senaste patchen! ha det gött!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att "aktivera" och använda miken så måste du hålla musknappen (eller motsv fire-knappen) intryckt under hela samtalet.

 

Du kan läsa mer om detta om du går in i menyn och väljer tools eller vad den översta menyn heter. Där kan du välja mikrofonen och läsa dig till hur du skall använda den.

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen! vet du något ställe där man kan stå och lyssna av utan att chefen säjer att misson is over? när man kommer där precis när man har smygit in via där lasbilen är osv. efter där är det ju också en hund och en vakt där. vad gör jag sen för att lyssna av samtalet? börjar att tröttna på detta nu! tack för hjälpen! tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...