Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad ska jag göra på min student?


Zero1

Rekommendera Poster

Tjenis...

 

Nu har det äntligen kommit till mig, STUDENTEN!!! Men nu är det så att jag har inte den blekaste anningen om vad man skall göra. Jag brukar inte vara ute sp mycket så jag har inte så mycket koll på läget. Vad ska man göra efter det att man har kastat hatten på trappan vid skolan? Vad ska man göra på kvälle? Fundera på detta, kan man gå till en sportbar typ och hänga där på kvällen eller ska man göra något annat?

 

MVH: En som inte har koll på läget.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viking Virus

Äsch, gå hem och sätt dig vid datorn och var nöjd. :)

hehe

 

Tja, jag vet inte, men här där jag bor så blir det en fest på något stället dit rätt många från skolan ska gå.

 

[inlägget ändrat 2003-04-07 20:58:59 av Viking Virus]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart så ska ni väl försöka hitta på nått tillsammans med dina (f.d.) klasskompisar.

 

/Erna

"Like death and taxes, you can count on AC/DC"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte ni någon gemensam studentfest i er stad?

 

I V-ås brukar det vara studentfest på någon diskotek, där endast studenter får komma. (biljeter säljs på skolan)

 

När jag tog studenten så fick vi förstås åka runt på stan för att visa upp oss. Sedan gick vi hem till familjen och firade. På eftermiddagen gick vi ut (hela klassen) och åt på en "fin" restaurang. På kvällen var det som sagt fest.

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju roligare om så många som möjligt kan delta i avskedsfesten. Ofta är det många som blir firad hemma på studenten, och har man långt att åka så gör det inte saken bättre. Då är det bättre att ha ett litet party innan studenten, som förslagsvis skolan/skolrådet/studentklubben anordnar.

 

Så här gjorde vi:

Veckan innan student. Bal i en inhyrd herrgård med orkester. Mat och dryck är en självklarhet. Efter midnatt av med finkläderna och på med mindre oömma plagg för att kasta sig in i efterfesten (för de som vill). Party tills solen går upp för att ta ett morgondopp i havet.

 

//Pålle

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...