Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Mofo-spindel

Anders N

Recommended Posts

Jag är rädd som faen för spindlar och annat som kryper och dum som jag är klickade jag på länken... hua usch & fy. Och jag som har en liknande vit klocka hängades på väggen bakom mig. Nu kommer jag ju inte kunna sova :(

lika bra och möta sin rädsla så kanske den försvinner nångång :)

Hej!

En "söt"liten sak.Eller hur?

Tänk så här: Den är ofarlig för dig men äter gärna sådana som kan orsaka olägenhet för dig.

Alltså, ett nytto djur.

Sov gott.;)

Mvh. Kalkyl

Dessvärre tror jag snarare att jag skulle springa och skrika som en tjej (no offence to anyone) än att jag skulle låta den vara, gå och lägga mig, och tänka att den är ofarlig för mig. ;P

Ciao,

Anders

Jag vet...

Häll upp en stor Whisky och sedan blir du stark och tänker: Den där typen grabbar jag tag i med mina bara händer och slänger ut för här bor minnsan jag! He he...!:)

Mvh. Kalkyl

Kristianstad

Tänka sig. Man diskuterar tydligen allt här på nätet! ;)

Anders! Vet du om spindlen i länken var farlig?

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

Vet du om spindlen i länken var farlig?

För en människa? Tror jag knappast.. annat än mentalt naturligtvis... :-/

Ciao,

Anders

Tänka sig. Man diskuterar tydligen allt här på nätet! ;)

Har vi inte haft tillräckligt dåliga ordvitsar här för denna månaden? ;)

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

Fy f-n, jag gillar inte spindlar direkt, bodde i ett 50 år gammalt hus med källare ett år, där fanns några fina spindlar, som jag tyckte var stora, som fick avsluta sina liv där. Men de var ju inget mot den spindlen som är på bilden. Nä, spindlar klarar jag mig utan.

/Jocke

"Shit! What? Rollers. No? Yeah. Shit!" - Blues Brothers

Näe...! men...?

Hellre spindlar än getingar.

Jag har då aldrig blivit biten av en spindel.

Däremot stucken av getingar.:( Usch! Gör jätteont!

Fast å andra sidan finns det ju spindlar som är ruggigt farliga. Men som tur är inte här i vår härliga nord. :)

Mvh./Kalkyl

Håller med, hellre spindlar (förutom just den där sorten). Har för mig att getingar orsakar fler dödsfall än andra gifiga djur. Man känner sig ganska billig med 294 surrande surgaddar runt huvudet. (Egen erfarenhet, kan hända att de var rent av 295st :)

//Pålle

Du har rätt!

Getingen är Sveriges i särklass farligaste djur/insekt. Orsakar flest dödsfall av alla djur/insekter i Sverige.

När det blir sådana tradgedier av sticket beror det på att det blir svår allergishock av giftet.

Det otäckaste är att människor som inte "vet" att dom är allergiska över huvudtaget, plötsligt blir varse om det när getingen sticker.

/Kalkyl

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...