Mikael Söderlind Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 Jag undrar hur man gör för att kolla hastigheten på processorn på en okänd dator? Det står ju inget i systeminfo t ex. Där får man bara reda på hur mycket minne datorn bl a... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoffe-2k Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 kolla BIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Söderlind Posted January 17, 2000 Author Share Posted January 17, 2000 Jag har kollat många BIOS men jag har aldrig sett att CPU-hastigheten står skriven där. Någon som har något annat förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobbigvolvo Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 Prova med WCPU. Det finns på : http://www.h-oda.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoffe-2k Posted January 18, 2000 Share Posted January 18, 2000 näää... ehr... OK.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Posted January 18, 2000 Share Posted January 18, 2000 lyft bort fläkten och titta på CPUn där brukar det stå.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gremlin Posted January 18, 2000 Share Posted January 18, 2000 Om du har Norton Utilities så kan du gå in på System Information, där står exakt cpu hastighet. /Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindroth Posted January 18, 2000 Share Posted January 18, 2000 I dxdiag (Diagnostikverktyg för DirectX) under fliken System om du har DirectX installerat. /Emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnum1 Posted January 18, 2000 Share Posted January 18, 2000 När jag startar min dator så står det vilken hastighet processorn körs i. Strax efter den räknat upp minnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.