Stefan123 Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 Jag får inga spel att fungera i windows 2k. Allting fungerar utom spelen. JAg har ettt geforce grafikkort med de senaste drivrutinerna. Är det någon som har något förslag på vad man kan göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D3VaST8d Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 tja du säger inte vilka spel det gäller eller vad som händer... jag har själv w2k å spelar spel på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Gustavsson1 Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 Vilka spel spelar du då? Jag sitter på w2k på jobbet, med ett Intergraph GL-kort (ej spel), så nästan inga 3dkort-spel går att köra. Vad jag har testat och som funkar: Midtown Madness (u 3d acc) Quake III Arena (med GL acc) MS Combat flight sim (u 3d acc) MS Flightsim 98 (u 3d acc) Vad jag testat som inte funkar: M1 Tank platoon 2 Close Combat 5 GTA 2 (klagar på avsaknad av 3d acc. kort) Fler som har någon "lista" på spel som funkar med w2k? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Lindholm Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 Testa dom Detonator drivarna jag har hänvisat till i ett tidigare inlägg. Efter att jag installererade dom fungerar det mesta. http://members.xoom.com/PitGS/Public/Grafik/GeForce/Win2k369.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
rp5000 Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 http://ntgamepalace.3dfiles.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian B Posted January 17, 2000 Share Posted January 17, 2000 Om spelet använder vxd-filer funkar det ej under win2k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Westlund Posted January 18, 2000 Share Posted January 18, 2000 Hej jag provade den där driver till mitt Creative AnnihPRO gjorde som det stod men det fungerade inte, verkar bara vara för NVidia Riva TNT. Jag fick återgå till 368 igen. kan jag gjort nåt fel? mvh Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzo Posted March 8, 2000 Share Posted March 8, 2000 På NT-Worlds hemsida finns det en länk till en update/patch från Microsoft som löser den typen av problem för de spel jag testat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.