Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Radiogogo

Lena Marie

Recommended Posts

Hej alla eForumare.

Radiogogo har ju inte varit med här på ett tag. Skulle hälsa så gott till er alla från honom (de som kommer ihåg honom, sa han, men det gör väl de flesta :-D). Han har varit frånvarande p.g.a. datorhaveri, men kommer åter så småningom. Det är väl inte bara jag som gläds antar jag.

Vårsoliga hälsningar

------

Lena Marie

Både han och Bosse-i-skogen var väldigt aktiva ett tag, men jag har inte "sett" de på ett tag....

_________

TicoRoman - The One And Only

Stefan Eklinder
Både han och Bosse-i-skogen var väldigt aktiva ett tag, men jag har inte "sett" de på ett tag....

Jodå, Bosse-i-skogen är aktiv, senast ikväll i WindowsXP-forumet under rubriken Fönster. ;)

---

/Stefan Eklinder

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

Jonas Ridderstråle

Hade för mig att han skulle åka till Norge och arbeta som servitör och utgick från att det var därför han varit så "osynlig". Hälsa tillbaka.

PS. Ser att vi har samma hemsida, Lena Marie.

Maratonmannen: Jag fick kritik för att jag hade Ikea juh! Den här är bättre. "Fula nyllen" kan vi tacka Bosse-iskogen för. Ett av de bästa förslagen här på forumet, förutom när jag föreslog forum-träffen. Och - nej, Radiogogo skulle inte till Norge förrän till sommaren. Har jag läst mig till på forumet i någon tråd ;-D

P.S. Maraton: ser att du är lika "nördig" som jag på att kolla lite i Anv.inf. Du har ändrat lite då och då ;-)

------

Lena Marie

[inlägget ändrat 2003-03-28 20:21:47 av Lena Marie]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...