Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tillfällig driftstörning


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

Erik Junesjö

Eforum hade mellan 1900 och 2030 idag en tillfällig driftstörning orskakad av den nya inloggningsprogramvaran. Vi ber om ursäkt för detta.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte om det har något med det att göra, men jag fick nyligen drykt 20 likadana mail från eforum (trådbevakning).

 

Tjoff

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har med det att göra. Felet var att inläggen "förökade sig" (ny bevakningsemail för varje kopia) okontrollerat.

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Felet var att inläggen "förökade sig"/../ okontrollerat.

 

Hmm. Kaniner har man hört talas om, med bevakningsmail...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som utnyttjade finessen under 1,5h? Borde man juh kunnat trycka på 'skapa inlägg' och sedan fika 1,5h och återvända som stolt segrare i flest-inlägg-totalt-kampen :)

 

(när man tryckta på skapa inlägg verkade inläggsrutan studsa fram å tillbaka mellan två sidor och generera ett nytt inlägg vid varje studs.. väldigt snabbt gick det i alla fall :)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft problem att skriva inlägg och posta dem när jag inte vart inlggad och får skriva in lösenord i rutan där jag skriver svar på inlägg... varje gång jag klickar på "Skapa inlägget" så står det att jag inte är inloggad, MEN JAG HAR JU FYLLT I LÖSENORD SÅ VARFÖR???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DIF: Kolla den här tråden:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=419552#422605

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde man juh kunnat trycka på 'skapa inlägg' och sedan fika 1,5h och återvända som stolt segrare i flest-inlägg-totalt-kampen :)

 

Ja, fast alla inlägg såg ju ut att vara gjorda av användaren harald123, hade det fortsatt tillräckligt länge så hade han gått om dig i flest inlägg, han var uppe i över 2000 ett tag, så snabbt klarar inte ens du att posta inlägg ;)

 

[inlägget ändrat 2003-03-24 22:34:34 av SYS 64738]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...