Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förlängning av bildskärmskabel


Erki

Rekommendera Poster

Häromdagen var det en tråd om förlängning av bildskärmskabel //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=418797. Den väckte lite idéer för hur man kan få lite tystnad. Några funderingar. Jag har en skärm som är på väg att rasa varför det kanske blir ett nyinköp. Eventuellt blir det en TFT-skärm.

 

Är en DVI-kabel mer eller mindre känslig för kabellängd jämfört med standard VGA-kabel.

 

Någon som har erfarenhet av adapter PS/2-tangentbord > USB. Jag har idag tangentbordet kopplat via en dosa som måste kopplas på en PS/2 kontakt. Förutom tangentbordet är det inkopplat en brytare som dosan omvandlar till valfri tangentryckning (ställs in på dosan)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har erfarenhet av adapter PS/2-tangentbord > USB.

 

Jag har både USB-mus och tangentbord och det funkar hur fint som helst, om det var det du ville veta?

 

---------------------------------------------------------------------------------

Gigabyte 7VAXP Athlon XP 2400+, 512PC2700 DDR, 256PC2100 DDR, Inno3D GF4Ti4600. WinXP Pro SP1 DX9.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag tänker på, som bl a Dustin säljer, är en adapter för att ansluta ett tangentbord med PS/2 kontakt till en USB-ingång i datorn alt USB-Hubb.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...