Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Exc el - förhandsgranskning blir konstig.


solbulle

Rekommendera Poster

Jag har en exellfil som när jag öppnar den på min ena dator ser bra ut, även när jag väljer förhandsgranskning för utskrift.

 

Däremot när jag öppnar samma fil på min andra dator ser filen också bra ut till jag förhandsgranskar.

 

Vad kan det vara som är fel? Det verkar onekligen vara inställningarna Excel/skrivare eller något? Men jag hittar inget son skiljer...

 

/solbulle

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Det är ju en väldig tur att man kollar upp dom svar man får samt svarar på det... *skamsen*

 

Det är samma skrivare men den ena datorn är iofs XP med Excel 2002, den andra är Win2000 med Excel 2000.

Jag har nu installerat om drivrutiner, (som nog vid en lite noggrannare anblick ej var rätt.) och nu verkar det hela fungera.

Som en parentes kan jag ju nämna att det enda jag hittade att ladda ner från HP, var två filer på totalt 110mb... Jag har för mig att drivrutiner var småfiler... ;)

 

En annan liten grej som inte egnetligen har med detta att göra (dessa datorer) men förut när jag höll på med Excel hemma, skrev ut o allt var frid o fröjd. Men sen när jag mailade mitt dokument till jobbet o skrev ut, då ville det där skrivas ut som

 

[inlägget ändrat 2003-04-03 22:30:56 av solbulle]

[inlägget ändrat 2003-04-03 22:32:31 av solbulle]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...