Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
G2P

Alfadigi.com?

Rekommendera Poster

G2P

Har någon handlat av Alfadigi.com? Vad har ni för erfarenheter av dem? Hemsidan ser ju seriös ut men jag anmälde mig häromdagen i deras register och fick en bekräftelse via e-post som var en katastrof av oproffsighet. En enkel sökning av "alfadigi" på Google visar att någon formligen spammat gästböcker på internet med reklam för Alfadigi. Hmmm. Vidare har jag skickat en enkel fråga (2 ggr nu) till dem som jag inte fått svar på. 5 dagar har gått.

Så.. jag känner mig kluven. Å ena sidan har de bra priser å andra sidan erfarenheterna ovan.

Vad säger ni andra?

/G-2-P

"Watch out where the huskies go, and don´t you eat that yellow snow..."

- Frank Zappa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
.Morpheus

Jag har köpt grafikkort (tog 4dgr) och polaren har köpt digitalkamera (tog ca 1 vecka) av dem och är bara nöjd med leveranstiderna. Några frågor har jag inte skickat dem, utan ringt dem och fått svar direkt.

Helnöjd!

.Morpheus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
[Esc]

Jag köpte en digitalkamera ons. e.m. hämtade den på posten på torsdag. Jag ringde numret. Fick bekräftelsemailen på kvällen. Sedan var det bara att följa paketets gång på postens hemsida. Mycket konkurrenskraftiga priser. Postförskottsavgift 129:- tillkommer.

[Esc]

Brevis esse laboro, obscurus fio.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
G2P

Jag handlade av Alfadigi till slut så jag tänkte besvara min egen fråga:

Det fungerade mycket bra trots en fadäs med ett felskick av en av artiklarna jag beställde. Det korrigerade de snabbt genom att leverera rätt vara utan att vänta på att jag returnerade den felskickade varan. Med den nya leveransen fick jag även en förbetald adresslapp att använda för returen. Alfadigi fotograferar innehållet i varje paket tillsammans med följesedeln så de såg att det var de själva som gjort fel. En annan artikel var restad hos tillverkaren men skickades inom en vecka. Utmärkt service!

Enda minuset: chokladen som skickades med hade ett bäst-före-datum som var Maj 2002... OK, det var ju inte något jag beställt så mig gör det inget... Å andra sidan var chokladen i restleveransen färsk! ;)

/G-2-P

"Watch out where the huskies go, and don´t you eat that yellow snow..."

- Frank Zappa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
[Esc]

Syntes inte chokladens bäst-före datum på Alfadigi.com's foto då? ;)

[Esc]

Brevis esse laboro, obscurus fio.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...