Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Är det här ok....


ssnurre

Rekommendera Poster

är det här bra hemabio, det behöver inte vara supergrejor för mej, men om det är ok...

 

32-5651

Hemmabio 5.1. Upplev bioljud hemma i soffan. Innehåller totalt 6 st högtalare, 1 st center, 2 st front, 2 st surround samt en subwooferhögtalare, totalt 50 W. Lev. med kablage för anslutning till utrustning med 5.1-utgång (6xRCA eller 3x3,5 mm stereopropp), t.ex LD, DVD eller dator med 5.1-ljudkort. Levereras komplett med förstärkare, högtalare och kablage till samtliga högtalare. Storlek subwoofer 272x195x160 mm, center- och satellithögtalare 83x80x95 mm. 1995,00 kr.

 

Finns på http://www.clasohlson.se/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen får du ljud ur högtalarna, men för det priset så tror jag inte man får någon kvalite. Välbyggda högtalare som levererar bra ljud och som klarar lite högre effekt kostar mer. Jag tror att det här är en riktig budgetuppsättning som kanske duger för lite enklare datorspelande o.s.v men ska du leva längre med dom så tror jag att du får satsa lite mer.

 

Andersson

--

Faran är inte att datorerna börjar tänka som människor, utan att vi börjar tänka som de.

Sydne J. Harri

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åke Karlsson

Håller med Andersson det kommer nog ljud ur högtalarna men inte mer. De är dessutom troligen avsedda för ett litet rum. Skulle försöka hitta något begagnat istället om jag var du.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Att hitta ett nytt system komplett med alla delar som behövs är svårt att hitta under 20 000

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...