Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

9999


dune

Rekommendera Poster

Nu är det inte långt kvar Weyland. :)

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni tänkt på att Weyland inte kanske kan skriva något inlägg ?

 

Han får nog bara något skumt felmeddelande typ

Fel: Kan inte skapa inlägget !

 

/TN

-+- :thumbsdown: -+-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl rensa bort nåt gammalt inlägg som ingen saknar så Weyland kan göra sin röst hörd. ;)

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl rensa bort nåt gammalt inlägg som ingen saknar så Weyland kan göra sin röst hörd. ;)

 

Anp, han kan dyka upp som Apn istället ? Eller Wyeland ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det här vi ser just nu är helt enkelt prestationsångest från Weylands sida. Hans 10.000:e inlägg måste nämligen bli helt överj*vligt bra. :)

 

Samma syndrom såg vi när han nådde 4999 inlägg, då var han borta 3-4 dar innan 5K kom.

 

Man kanske skulle locka fram honom med att starta en tråd, typ: "Lightwave suger gammal mask, 3dmax rox!" ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kanske skulle locka fram honom med att starta en tråd, typ: "Lightwave suger gammal mask, 3dmax rox!" ;)

 

Det finns juh ingen seriös 3D-snubbe som använder LW, det är för fjortisar. Självklart är det Maya som gäller, kolla bara scenerna i de två tornen !!! Skulle vilja se Weyland göra något liknande i LW, HA !!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns juh ingen seriös 3D-snubbe som använder LW, det är för fjortisar. Självklart är det Maya som gäller, kolla bara scenerna i de två tornen !!! Skulle vilja se Weyland göra något liknande i LW, HA !!!

 

Persoligen ogillar jag LW fula interface, samma skräp som från Amiga:n- - otroligt klumpigt. 3dsmax har ett snyggt modernt windowsgränssnitt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3dsmax har ett snyggt modernt windowsgränssnitt.

 

Samma sak med Maya. Det är tom användarvänligt, till skillnad mot LW som verkar designat av en skapligt onykter person !!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart är det Maya som gäller, kolla bara scenerna i de två tornen !!! Skulle vilja se Weyland göra något liknande i LW, HA !!!

 

Jag trodde de använde Inferno till det? Men det kanske bara används delvis eftersom det är så dyrt i drift..

 

 

//jonasn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde de använde Inferno till det? Men det kanske bara används delvis eftersom det är så dyrt i drift..

 

Skulle tro det. Men det viktiga är hursomhelst att LW suger kanalvatten !!!

Enda anlednigen att man tagit fram nyare versioner av LW "är" för att man fått bidrag från Intel för att tokoptimera för P4/NetBurst. Så P4 kan få vinna några benchmarks ..

 

Maya är naturligtvis lika/mer blixtrande snabbt på en AMD-burk.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det här vi ser just nu är helt enkelt prestationsångest från Weylands sida. Hans 10.000:e inlägg måste nämligen bli helt överj*vligt bra. :)

 

Prestationsångest? Weyland? Han har aldrig skrivit något vettigt här på Eforum! Vad han presterat t o m inlägg 9 999 skulle min hund göra bättre... varför skulle inlägg 10 000 vara något att ha? *ler*

 

Kom igen nu Weyland! Den som förolämpar dig mest får kanske äran av ett svarsinlägg? *ler*

 

Bosse

 

"Skulle Weylands 10 000:de inlägg vara något vettigt så har han ju övat 9 999 gånger..."

 

"Låt oss se vem du är! Ladda upp dig till: http://eforumare.just.nu/"

 

"Techno! http://bamh.just.nu"

"Mitt hem! http://bosses-hem.just.nu"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man fått bidrag från Intel för att tokoptimera för P4/NetBurst. Så P4 kan få vinna några benchmarks ..

 

Jag anar en AMD-anhängare och -användare här.. ;)

 

//jonasn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jo, ska bli kul att få se vad han skriver, hoppas han skriver ett tack tal å säger att han emigrerar till webforum eller typ itforum (de kan behöva lite inlägg), Men aja skriv då för fan Wey...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men aja skriv då för fan Wey...

 

Det här var sista inlägget, dags att skicka ut en efterlysning ?

 

Weyland

17 mars 2003 18:32

SVAR: Usch och fy!!!

 

 

 

 

 

Skandal, det är min första tanke. Skandal är även vad som hörs i mitt huvud efter att ha ögnat igenom sidvis, metervis med information om Teliasoneras sjuka nyhet...

 

...man kan juh bara hoppas att ni med 512kbps ADSL kommer undan för en överskådlig framtid - för inte är det så att Telia tänker _sänka priserna för de 80% småsurfarna direkt... :7

 

Vad jag sett verkar prisnivåerna per enhet vara tämligen hutlösa - så vi får väl hoppas att det slutar lyckligt.

 

Berömda teliaord: "10Mbps är en bluff" och "Det ska synas att kapacitet kostar"

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Men innan dess var han verksam i den här tråden;

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=416280#416305

 

titel: Skönt med ett Eforum-avbrott !!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Tydal

> dags att skicka ut en efterlysning ?

 

Jag kan försöka på tåget mellan Eskilstuna och Västerås i morgon :-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall vi börja trycka upp WANTED-lappar eller? :)

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall vi börja trycka upp WANTED-lappar eller? :)

 

Go ahead ! ;) Någon med kontakter inom länspolisen som kan beordra värmekamerasök i etuna-regionen, ifall det skulle behövas ikväll ?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berömda teliaord: "10Mbps är en bluff" och "Det ska synas att kapacitet kostar"

 

And those were his last words...

 

Telia reagerade blixtsnabbt, och sände ut sina bästa torpeder för att tysta Weyland. Detta var nämligen information som inte fick lämna styrelserummet.

 

C:\>Seb_

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

And those were his last words...

 

Du har rätt ! Mystiken tätnar.

 

sina bästa torpeder

 

Man får hoppas att torpederna inte spelat CS ..

 

Men det finns värre scenarios;

 

tänk om Weyland har lämnat matrisen !!!

(vad säger det om oss som är kvar .. )

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go ahead ! ;) Någon med kontakter inom länspolisen som kan beordra värmekamerasök i etuna-regionen, ifall det skulle behövas ikväll ?

 

 

http://www.fluffigt.net/weylandwanted.pdf :)

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm...

 

Fick följande när jag gjorde en refresh på den här tråden.

 

System.Data error '8013192a'

 

Column 'ID' is constrained to be unique. Value 'eb6c1ce7f4b0047b10d5d4c473810a0c' is already present.

 

/globalincludes/usr/profile/incLoadProfileCache.asp, line 69

 

Kan det vara så att Weyland har morphat och är inne i systemet och förstör?

Nä förresten, vi vet ju redan att han är en bot ;-)

 

Erik, virusscanna och se till att få ut Weyland i mänsklig form igen!

 

C:\>Seb_

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte, det bästa kanske är att maila pdf:en till någon godtrogen Windowsanvändare, som bilaga till ett väl valt virus/mask ???

 

 

Vi kanske skall snacka med den här killen? http://computersweden.idg.se/ArticlePages/200303/18/20030318161002_CS94/20030318161002_CS94.dbp.asp

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...