Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

klaviatur


Magnus Lindqvist

Rekommendera Poster

Magnus Lindqvist

Hejsan!

Någon som kan rekommendera någont bra och billig Klaviatur? Det behöver inte vara speciellt avancerad eftersom jag är rätt så grön då det gäller detta.

 

// Magnus

 

--Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan rekommendera någont bra och billig Klaviatur?

 

En midicontroller menar du ? Att koppla till datorn ? Eller menar du en komplett keyboard ?

 

Det sistnämnda går förstås att använda som det förstnämnda, men är knappast billigt.

 

Menar du midicontroller kan det bli ganska billigt, runt tusenlappen om du inte har vägda tangenter utan vanliga plastknappar i fullstorlek. En "riktig" midicontroller med "riktiga" tangenter är dyr.

 

Evolution är ett känt lågprismärke på midicontrollers, dom borde ha något som passar dig till verkligt lågt pris ? (jo, deras modeller har fått bra kritik i fackorganet Computermusic)

 

Bra butiker i Stockholm för midi är Estrad på Folkungagatan, De Luxe Music på Fleminggatan och Musikpunkten på Sveavägen. Jam lär också ha en hel del. Uppsala vet jag nada om.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist
En midicontroller menar du ?

Japp.. Det var det som jag menade..

 

Evolution är ett känt lågprismärke på midicontrollers, dom borde ha något som passar dig till verkligt lågt pris ? (jo, deras modeller har fått bra kritik i fackorganet Computermusic)

Intressant.. Ska kolla på det

 

Bra butiker i Stockholm för midi är Estrad på Folkungagatan, De Luxe Music på Fleminggatan och Musikpunkten på Sveavägen. Jam lär också ha en hel del. Uppsala vet jag nada om

 

Du har inga bra länkar där man kan läsa lite om midicontrollers? kanske kolla lite priser. Jaja, jag gör en google sökning, borde få upp nått..

Oh, btw, mitt gammla företag skönter importen för Jam, kanske skulle kunna gå den vägen :P

 

// Magnus

 

--Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist
Jam har också en butik på Roslagsgatan i Stockholm.

Been there!!!

 

// Magnus

 

--Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...