Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag vill byta mobil!


[SH]

Rekommendera Poster

Min T68i känns plötsligt föråldrad... I alla fall när T610 släpps på marknaden.

 

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-t610-en.shtml

 

Fram tills dess så anser jag den fortfarande överlägsen som mobiltelefon betraktat. Det må vara som så att P800 har fler finesser men det glider inte ner i byxfickan lika smidigt som min T68i. Nokia då? Nja... Så länge de inte lyckas implementera Bluetooth, färg, litet format och ett översiktligt menysystem i sina telefoner så får de inte vara med när jag väljer mobil.

 

Nej, jag vill inte starta mobilkrig...

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föråldrad? Jo visst, det kan jag köpa. Detta verkar vara en riktigt 'schysst' telefon. DOCK tycker jag att den är otroligt ful... Designen var långt ifrån den stil och elegans som T68(i) har!

 

/Johan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min T68i känns plötsligt föråldrad...

 

Ja du, då ska du se hur det är att jobba på ett företag som endast tillhandahåller Nokia 3310... :-(

 

Visst, jag kan ju köpa en egen, men då utan abb = kosta skjorta.

 

C:\>Seb_ Som faktist tycker att 3210 var den mest formfulländade telefonen på sin tid...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 3310:a blev sjuk under några timmar förra veckan. Menyerna 'förväxlades'.

 

När jag tex försökte spara en påminnelse så gick "knappen" till väckarklockan. Att infoga en smiley i ett sms ledde till att den gick vidare till att välja nummer osv... Skumt. Nu är den frisk igen.

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia 3310: Som faktiskt duger till att just ringa med (för det är väl det du skall ha den till). Den har dessutom en ok standbytid. Jag kan förstå att man vill hålla nere budgeten för mobiltelefoner, som har en sån otrolig "skrytfaktor". Skulle jag tillhandahålla telefoner till mina anställda skulle jag vilja att de kunde motivera ordentligt varför inte "standardtelefonerna" duger. 6310 Är väl kanske en mer profeesionell telefon än 3310. T39 var en duglig telefon när den fanns (Jag har en själv)

 

Men det är klart att en 3310 inte känns så het.

 

[Esc]

__________________________

Brevis esse laboro, obscurus fio.

 

[inlägget ändrat 2003-03-14 14:52:51 av [Esc]]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den saknar färg, kan inte klassas som liten och fickvänlig och menysystemet är Nokias gamla vanliga. I deras 7650 så finns det ett menysystem som ger översikt, det borde de införa på de nya telefonerna. Hur är det med BT-stödet på den telefonen? Är det fullt, dvs både datakommuhikation och handsfree?

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...