Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Macromedias flashplayer går ej att ladda ner


lonewolf

Rekommendera Poster

Hej! Hur jag än försöker, så går det ej att ladda ner Macromedias Flashplayer!!! It makes me crazy!!! Går via deras hemsida och följer direktiven, men inget händer. Det ska ju komma upp en nedladdningsruta samt därefter deras logo, men inget sådant sker. Alltså ingen flashplayer nedladdad! Det dumma är ju att den gör så stor nytta i de flesta sammanhang, så jag behöver ju den!

Snälla, hjälp mig!!!

So long

Lonewolf

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, jag börjar bli jäkligt trött på att Macromedias sida inte kan uppdatera sin egen plugin. Jag har 6,0,47,0 och surfade in på en av Macromedias sidor där 6,0,65,0 krävdes. Klick på länken som ska installera rätt verre ger bara att jag kommer direkt till sidan installation complete. Fast jag har fortf bara 6,0,47,0.

 

Irriterande, jag vill inte behöva avinstallera varje gång det ska uppdateras.

 

[inlägget ändrat 2003-03-14 11:18:50 av .sun]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aningen tradigt! Jag har ingen version alls ännu. Hur lyckades du få in den som du har??

Lonewolf

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången var nog typ version 4, och då fanns det en fil att tanka hem för installation. Likadant med femman tror jag.

 

Iom sexan så sköter webbläsaren (om det är IE, NS kan fortf tanka hem en fil sep tror jag) hela installationen själv. Första versionen av sexan gick smidigt att installera vill jag minnas. Men för att få den version jag har nu var jag tvungen att avinstallera först.

 

Jag tror att installationen styrs av Active X numera. Så kolla att du tillåter Active X-kompenter att köras i webbläsaren, iaf för www.macromedia.com. För en installation borde du ju få iaf.

 

Nu har jag dessutom mailat o klagat hos Macromedia, det är klart irriterande att uppgraderingen inte funkar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo. Logga in på Macromedia.com. Jag får upp en text under den blåfärgade textraden där det står att jag inte har de kompenenter som gör att jag kan läsa deras sidor samt att jag ska gå in på deras webbplats. Det räcker att klicka där, så är du inne.

Lonewolf

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...