Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Produktaktivering


lillen_009

Rekommendera Poster

Jag har stött på ett problem. Min nya dator var det så klart fel på. Men det visste jag inte innan, utan installerade XP på den som vanligt och aktiverade den. Sedan dog datorn - trodde att något var fel så jag installerade om igen - samma sak. Då skickade jag tillbaka datorn och det visade sig att minnena var trasiga. Nu går det inte att aktivera windows igen. Jag har visst gjort det för många gånger och trots det ligger det inte på någon dator. Jag ska ringa de imorgon, men av svaren att döma som man fick från deras mailsupport så fick man skylla sig själv.

 

Så kan det väl inte vara. Går man och köper en fullversion för 3400 vill man väl kunna använda den trots att man hade otur med en trasig dator. Vet någon hur det ligger till i frågan???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara att ringa? Du får väl aktivera det hur många gånger du vill, bara att du måste få ny kod var xx:e gång?

 

Har dom verkligen inte telefontid dygnet runt btw? Det har inte hänt mig än nämligen (jo, omaktivering utan ny kod har krävts vid ett byte har jag för mig), och på jobbet är det juh volymlicenser så.

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...