Just nu i M3-nätverket
Jump to content

IE 4.5 problem med www.telia.se

Anders Forsman

Recommended Posts

Anders Forsman

Jag har uppdaterat min Internet Explorer 4.5 och Outlook Express 5.0. Dock har jag problem att gå till wwww.telia.se (The requested URL was not found). Nån som har nån ide vart felet ligger?

/ANders

Kan du gå till någon webbsite?

Felmeddelandet tyder annars på att du inte alls har kontakt med internet. Kontrollera ditt uppringningsprogram att du verkligen är uppkopplad och försök igen. Titta även i preferences i IE och följ dina kontouppgifter där. Ta även en check i TCP/IP.

Anders Forsman

Jorå jag surfar som jag brukar ;-), har inte varit några problem med vare sig ePost Girot eller någon annan säker sida. Brukar sällan gå till Telia, men tänkte idag rgistrera mig på deras "Min sida" (ho ho). Sist jag besökte Telia var säkert ibörjan av december 1999. Jag antar att det är nåt med certifikaten, men detta skulle ju lösas sig med uppdateringen.

/ANders

John Eriksson

jag skulle in där med netscapen, det blev samma sak för ett tag sen. nu funkar det ju...

vi kanske var in exakt samtidigt som dom uppdaterade?

annars är alltid den bästa lösningen att kasta explorer. :)

Anders Forsman

https://www.telia.se/ var kanske inte så bra...He he...vad klantig man är ibland...Fast det lustiga är att bokmärket har fungerat tidigare...Problemet löst iaf ;-).

Explorer åker när Netscape har fixat en bra cache funktion och lite annat smått och gott som IE faktiskt har. Modemsurfar man så vinner IE på "långsiktig snabbhet" eller vad man nu skall kalla det för =).

/ANders

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...