Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spekulera vilt - vem är "fotbollsstjärnan"?


Johan Malm2

Rekommendera Poster

CJ Björkdahl

Med tanke på att kvällstidningarna kallar vem som helst för "kändis" respektive "stjärna", kan det väl vara någon korpspelare?

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Johan Malm förresten. Gick du på Gärdesskolan under sent 70-tal? I så fall har vi gått i samma klass.

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredrik Andersson

Ja du, vem kan det vara...

Med tanke på att det är en fin restaurant är det nog en spelare med klass... Någon i landslaget? Ja knakse!

Jag vågar inte säga något namn!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Malm2
Gick du på Gärdesskolan under sent 70-tal? I så fall har vi gått i samma klass.

 

Nej.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredrik Andersson

I och försig...

Men troligen har aftonbladet överdrivit en del här ocå... Att stolar flög kankse är lite överdrivet... Aftonbladet brukar ju vara duktiga på sådant!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zlatan och våra maffiapolare? ;)

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredrik Andersson

Uttryckte väl mig kankse lite klantigt, det finns så många att det går inte ens att chansa!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Malm2
Zlatan och våra maffiapolare?

 

Precis vad jag också misstänkte.

Undrar om många misstänker samma sak men inte vågar säga det?

 

[inlägget ändrat 2003-03-03 16:30:21 av Johan Malm2]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om många misstänker samma sak men inte vågar säga det?
Varför skulle man inte våga säga det?

 

Nu anklagar vi inte eller misstänker Zlatan. Vi gissar bara lite.

 

Zlatan "verkar" (enligt aftonbladet, hur mkt man nu kan tro på den tidningen) ha umgåtts lite med en del skumma sthlm-figurer, och vi (jag i alla fall) vet hur det går till i sådana kretsar.

 

Inte för att jag tror att Zlatan är sådan (knappast) eller att han är skyldig till något. Det vore dumt att "anklaga" honom.

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

[inlägget ändrat 2003-03-03 16:36:08 av TicoRoman (Almir)]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zlatan "verkar" (enligt aftonbladet, hur mkt man nu kan tro på den tidningen) ha umgåtts lite med en del skumma sthlm-figurer, och vi (jag i alla fall) vet hur det går till i sådana kretsar.

Humm, kan du utveckla det där lite ?

 

/TN

-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte riktigt. Som sagt, jag litar inte på Aftonbladet eller Expressen. När Zlatan hamnade i bråk på en krog i Shtlm så skrev de tidningarna att han (Z) var på krogen med vissa kriminella, och att det var dessa som bråkade.

 

För det första så tror jag som sagt inte riktigt på tidningarnas uppgifter. De kan stämma, men kan lika gärna vara påhittade.

 

Dessa personer som han sas varit med sas vara medlemmar av ex-YU-maffian & Co. De är en helt annan historia, och det var de jag syftade på när jag sa vi (jag i alla fall) vet hur det går till i sådana kretsar.

 

Och nej, jag tror inte på A & E.

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zlatan hade match i söndags. Tror inte att han går på krog i sthlm dagen innan om man säger så.

 

För övrigt har Aftonbladet ett samarbetsavtal med Zlatan, så dom vågar nog inte skriva för negativt om honom längre.

 

http://www.resume.se/pub/nyhet.asp?art_id=9263

 

Detta avtal skrevs några veckor efter att AB hade hängt ut Zlatan i samband med något bråk på Spy Bar. Han skulle då stämma AB. I stället fixades alltså detta samarbete. Säga vad man vill om den grabben men han har fattat att man får svälja stoltheten om man vill hinna tjäna några pengar under en kort karriär.

 

Antagligen handlar denna "stjärna" om någon allsvensk spelare (läs AIK, DIF, Bajen) som är frustrerad inför säsongsstarten. Fast det är klart. Man kan aldrig utesluta Brolin... : )

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DIFference

Chansen att Zlatna befinner sig i Sverige på en krog när han är mitt upp i holländska ligan är nog inte så stor...

 

/Micke Johansson [www.bandy.nu]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredrik Andersson

Precis vad jag tänkte skriva...

Därför kan man nästan utesluta honom!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog en korpen spelare som begått en "kupp". *trött på Skvallerbladet*.

 

/Jocke

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...