Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Free" - My ass!


Glenn Larsson

Rekommendera Poster

Glenn Larsson

>Tack! Slå på mig du bara. Jag har varit en idiot som rökt.

 

Jo, men du slutade, det visar tecken på självbevarelsedrifter och intelligent handlande. Nu när du har slutat så kommer din familj & dina medmänniskor att få längre tid med dig, än om du inte hade slutat. Min far var lika smart som du och slutade, men han kommer jag att förlora i förtid pg av denna legitima narkotika.

 

Mvh

G

 

[inlägget ändrat 2003-03-01 11:37:20 av Glenn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Skapad
  • Senaste svar
Jag har slutat helt med koffein, det är det närmaste jag kommer. ;)

 

*beundrar*

 

Hur gör man? Jag tror jag klarat en månad som längst... (första två veckorna mår jag vidrigt) ;)

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man? Jag tror jag klarat en månad som längst... (första två veckorna mår jag vidrigt)

Bara ge sig fan på det, helt enkelt. Mår man dåligt, är det bara att koppla bort det och sysselsätta sig med nåt annat.

 

Träna, äta rätt så man får den naturliga rytmen istället för koffein-kickstarterna. Det har jag märkt sen jag började träna, man är mer vaken på dagarna och sover bättre på nätterna. Istället för den konstanta gråzon man är i annars.

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej nej, "som man binder sin borste får man hoppa över bäcken" heter det. Man kan alltså säga att någon binder som en bäckhoppare. Men det där med IQ vet jag inte var det kom ifrån.

 

/Loon

 

------------------------------------------

Håll aldrig i en katt när någon slår på en dammsugare.

- Okänd -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ingen ta reda på hur mycket av andra människors gaser vi andas in under ett krogbesök?

 

/Loon

 

------------------------------------------

Håll aldrig i en katt när någon slår på en dammsugare.

- Okänd -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...