Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Compaq Presario 2107EA


Hacker_54

Rekommendera Poster

jag har köpt en compaq presario 2107ea på power och när jag kom hem så funkade inte cd läsaren och åkte tillbaka och dom sa att jag kunde lämna tillbaka den och vänta på att få en ny, 3 veckor eftersom den inte finns på lager eller att ringa compaq dom hade nått som hette DOA ??

 

vad ska jag göra ?? vill att den ska bli lagad så snabbt som möjligt...

 

några tips?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

doa = dead on arrival

 

nu vet jag inte vad det är för typ av garanti på presario men om du har en jäkla tur, (troligen inte dock), så kan nån komma hem till dig och byta cd spelaren när du ringt till compaq. annars så tror jag du måste skicka in den till compaq igen.

 

hmm, kollade lite snabbt och det står "Hämtning och retur" dvs du ringer och felanmäler, någon hämtar din dator, skickar den till rep, sen får du tillbaka den. gratis.. men ja. cd lär dom ju ha på lager hos service agenten... nog bara att ringa och felanmäla..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj, aj, aj... Riktigt tråkigt att höra!

Ring du till Compaq och hör hur lång tid det tar för de att åtgärda felet. DOA betyder Dead On Arrival och förhoppningsvis har dessa fel en hög prioritet så att det blir åtgärdat så fort som möjligt.

 

En undran bara, kunde inte Power höra med ngn systerbutik om de hade datorn i lager?

 

//Clas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom gick åt direkt alla det var en bra bärbar för priset den powern jag köpte på fick in 5 st som gick direkt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Ojdå, trodde det var stationär dator! ;)

 

Beklagar!!!

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2003-02-28 11:13:09 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...