Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Varför så mycket hat mot spam?


jocke74

Rekommendera Poster

Spam är irriterande och helt ointressant, jag har aldrig fått något spam som väckt mitt intresse.

Dessutom tar det en massa onödig bandbredd när spam skickas ut. Vanlig postreklam vill jag inte heller ha, har satt upp en "Ingen Reklam"-skylt på dörren, det är ett onödigt resursslöseri. Tyvärr verkar en del inte kunna läsa...

 

 

 

Ge företag en chans att marknadsföra sig

Skickar dom ut reklam som jag inte beställt så ser jag företaget ifråga som oseriöst, och vänder mig hellre till något annat företag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Jag tycker SPAM är det som ger livet den lilla extra kryddan, och fyller datorn med vettigt och intressant innehåll. SPAM skapar också arbetstillfällen för personalen som jobbar på e-postverket.

 

Hur mycket intressant kan man inte läsa om i SPAMen? Man kan bli rik om man följer råden, man kan bli smal, man kan bli tjock och man kan träffa trevliga människor som exempelvis storbystade blondiner.

 

Ja, SPAM är verkligen en gåva till mänskligheten!

Personen som uppfann SPAM (en amerikansk advokat, har sett hans namn och bild men glömt av namnet) borde ha Nobelpriset!

 

MVH

pedagogen -SPAM förgyller min vardag..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mikael Pettersson

ähm...

-------------------------------------------------

Härmed anmäler sig undertecknad till [Företag]s reklam lista. För att få komma med i eran exlusiva urval bifogar jag CV, betyg samt referenser.

med detta hoppas jag att ni bifaller min ansökan, och jag försäkrar eder att jag kommer vara en trogen kund.

-------------------------------------------------

 

<Skickar dom ut reklam som jag inte beställt så ser <jag företaget ifråga som oseriöst, och vänder mig <hellre till något annat företag.

 

tydligen måste man beställa reklam hädanefter ;)

 

SPAM!

SPAM!

SPAM!

SPA-SPA-SPA - SPAAAAAAAAM!

 

[suck, varför kunde det inte vara åt andra hållet istället!]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...