Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

B-one webbhotell


Prana

Rekommendera Poster

Är nog Sveriges billigaste men tyvärr erbjuder då sämsta produkt och support. Jag vill bara notera för er som funderar på att byta till B-one, vill du verkligen byta ned dig?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipsar om www.hemsida.net

bra,billigt

(fast dom var nära att slarva bort backupen en gång när dom hade en krasch)

 

/Andreas

"Like death and taxes, you can count on AC/DC"

 

[inlägget ändrat 2005-06-20 10:47:28 av //Erna]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. överföring av domän klantade dom bort så den nästan hamnade ute i "poolen". Det var nära att jag miste min domän. Deras svar: bevaka själv...

 

2. Man får inte svar på de frågor man ställer utan får fråga samma sak flera gånger. Man får ett svar/24 timmar via mail, så en fråga kan ta några dagar.

 

3. Efter en månad så fungerar mitt konto fortfarande ej 100%. Mail funkar men inte webbsidan.

 

4. Ett flertal gånger påpekade jag ett fel som dom gång på gång sa funkade. Men jag stod på mig och efter ca 5 dagar så fixade dom problemet.

 

Jag tror att dom inte hinner med supporten och har färdiga svar som dom klipper in. 50% av alla de svar jag fått var text från deras nyhetssida som inte hade något med problemet att göra. Jag antar att fler kunder på B-one har detta problem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då, har nyligen beställt deras service, kanske de är överhopade och överbelastade av allehanda beställningar. Vi får hoppas att de tillslut får till det. Annars blir de ju inte gamla på marknaden...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttade nu till WA-Data, där tog det ca 15 min så var allt uppe och rullade. Superbra support, rekommenderar verkligen dom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får vad man betalar för !!!

 

B-one har 0-support, svara nästan aldrig rakt på frågor men det är inga problem med funktioner och snabbhet på deras servrar. Är nöjd på det sättet.

 

Man skall veta vad man ger sig in på, dvs du skall kunna det mesta själv och inte behöva deras kassa support, som sagt för 12 spänn i månaden kan man ju inte förvänta sig något extra....

 

/benkebus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 years later...

Har 5 sajter på webhotell hos b-one och har aldrig haft problem med dem.

Har alltid fått svar på supportmail.

 

Har inget att klaga på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...