Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Våra fula nyllen till allmän beskådan


Gäst

Rekommendera Poster

  • Svars 118
  • Skapad
  • Senaste svar
Hehehe, nä, jag hade fått för mig att Weyland hade mer svartrockare-stuk, och att du var äldre och blond :)

 

 

Haha, visserligen är mitt hår färgat men så blont är det inte ;) Jag är i mina bästa 20 år.

 

 

Din bild fungerade inte inatt, kanske gör det nu... :)

 

 

.dune.

---------------

Tempus fugit

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ett IT-inriktat forum? Du skulle ha varit en trettioåring med glasögon och flottigt hår som inte riktigt vet hur man för ett samtal utan tangentbord.

 

Hmm, flottigt hår: Ja, skall kasta mig in i duschen! Långt hår har nackdelen att det blir flottigt och jobbigt mycket snabbare ;)

 

Din världsbild får du från slashdot.

 

Föredrar att titta ut genom fönstret. Vardagsrumsfönstret alltså :)

 

Givetvis bor du hemma hos dina föräldrar. :)

 

Utflyttad, utflugen, egen. Woooha! :)

 

 

 

.dune.

---------------

Tempus fugit

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... okiez, kör Apache på windows för tillfället (måste använda min server som arbetsstaion :( ), i väntan på nytt moderkort, så det är antagligen ZoneAlarm som spökar :)

 

Prova igen nu och säg om det funkar :)

____________________

/brorsan

http://www.brorsan.com

 

[inlägget ändrat 2003-02-24 11:17:39 av brorsan]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ju inte skrämma någon, så det fick räcka med det där ;)

 

Hehehe!

Funderade just i dessa banor för min egen del - risken är väl att man drar på sig en stämning för uppseendeväckande beteende eller nå't...kanske skall dra på mig en skidmask typ... :)

 

 

Mvh

-Cat

_________________________________________________

"Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig."

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ett IT-inriktat forum? Du skulle ha varit en trettioåring med glasögon och flottigt hår som inte riktigt vet hur man för ett samtal utan tangentbord. Din världsbild får du från slashdot. Givetvis bor du hemma hos dina föräldrar. :)

 

Tja, tycker det stämmer rätt bra bilden till trots ;) Visserligen är det ett tag kvar till trettio. Glasögon åker på då och då, främst framför datorskärmen när det är mörkt ute. Bågarna väger 2 gram tror jag, var lite kinkig när jag valde ut dem - tycker inte om glasögon, och synfelet är så litet så jag gick sju år utan, får köra bil, kan läsa nedersta raden och så vidare - men så fick jag ticks i ena ögat, optikern rådde mig omedelbart till glasögon - vilket fixade biffen även med kortvarig användning. Jag har inte så långt hår som dune, men det är tjockt som fan och därmed minst lika jobbigt att hålla rent ;p

 

Föra samtal utan tangentbord är dödfött, självklart - det kan Tydal intyga ;) Dock läser jag aldrig slashdot, min världsbild är en blandning av hardocp och ekuriren. Lyckligtvis var det evigheter sedan jag flyttade hemifrån :)

 

(eller kanske inte, fy för den elräkningen!)

 

--

.Wey - svartrockare? Hmmm.. snarare blå dinosaurie Bob... hur man nu får blått hår, verkar svårt - trots experiment med blekning.. ;)

 

Future Hero Next Generati0n

[inlägget ändrat 2003-02-24 11:43:30 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehehe, ta kort i mörker utan blixt kanske ;)

 

Bra idé!

"Cat by night - i mörkret är alla katter grå." Åsså fixar man till en svart tonplatta i "Paint" och hävdar sedan att man investerat i en jättedyr kamera som åt upp budgeten för batteriinköp. =)

 

 

Mvh

-Cat [-även han är grå i mörkret ;)]

_________________________________________________

"Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig."

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte så långt hår som dune, men det är tjockt som fan och därmed minst lika jobbigt att hålla rent ;p

 

 

Ha! Långt hår är jobbigare att torka! :)

 

---

 

Och det var ett tag sedan men nu är det dags att gå till jobbet, ses om en... eeh. halvtimme?

 

 

(Och föreningen för eforum-beroende kanske borde registreras)

 

 

 

.dune.

---------------

Tempus fugit

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte så långt hår som dune, men det är tjockt som fan och därmed minst lika jobbigt att hålla rent ;p

 

Gissa varför mitt huvud oftast är rakat... ;) Jag har nog snarare svart stålull på huvudet istället för hår ;)

 

____________________

/brorsan

http://www.brorsan.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha! Påminner lite om mitt svarta papper jag lämnade in på bilden när jag gick i högstadiet. Jag kallade den för tomrum. Läraren förstod inte att jag menade det som ett skämt, hon blev jätteimponerad ;)

 

 

____________________

/brorsan

http://www.brorsan.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist

Är lite imponerad över att Dune vågar ligga i gräset med alla livfarliga Fästingar som finns ;)

 

// Magnus

 

--Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, man får väl inte vara sämre....

 

Bosse, you've got mail.

 

Bidrar med en bild från den vackra sommaren -02, bilden är tagen i Båstad för den som mot förmodan skulle undra.

 

C:\>Seb_

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha! Påminner lite om mitt svarta papper jag lämnade in på bilden när jag gick i högstadiet. Jag kallade den för tomrum. Läraren förstod inte att jag menade det som ett skämt, hon blev jätteimponerad ;)

 

Hehehe!

Beauty lays in the eyes of the beholder, eller nå't. Den som sade att uppfattning om vad som är konst är ytterst subjektivt hade nog väldigt rätt... *lol*

 

 

Mvh

-Cat

_________________________________________________

"Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig."

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt rolig idé! Jag vill oxå vara med :D

Lite stel bild dock, till passerkortet på jobbet, men det är det enda jag har här på plats.

http://realitet.net/michael.jpg

 

..michael ericsson...

 

[inlägget ändrat 2003-02-24 12:15:45 av michael]

[inlägget ändrat 2003-02-24 12:16:26 av michael]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You got more mail...

Skickar med en bild inför en konsert i Göteborg

sommaren 2001.

Har lite svårt att minnas vilken grupp det var bara ;)

 

 

/Andreas

"Like death and taxes, you can count on AC/DC"

 

PS Du kan skaffa en kortare/lättare url till sidan på www.dot.tk eller www.has.it

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...