Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Varning för senaste Xp-uppdatering


Blindbock

Rekommendera Poster

Hej

Efter senaste XP uppdatering har Outlock express en tendens att stänga av sig när man skrivit i sisådär tio minuter. Allt förlorat väldigt irriterat,

Varför banta när det är så gott att äta framför dataskärmen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Oj, vilken uppdatering är det?

 

Jag har nämligen haft samma strul nu under helgen när Outlook Express poppat upp med en ruta att det har stött på problem. Sedan har man antingen fått skicka rapport till MS eller stänga Outlook Express för att börja om på nytt.

 

Hämtade hem en uppdatering senast i eftermiddags. Om det nu är den du menar? Har för mig det är Q813951.

 

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

[inlägget ändrat 2003-02-23 19:18:16 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller detta att det dröjer innan inkorgen visar sig vid start av Outlook Express + att jag inte kan hämta hotmailen. Inträffade för mig efter SP1. Jag har inte tid att vänta så nu är det Outlook som gäller.

 

Bosse

 

"Mappen är tom, vill du kontrollera innehållet?"

 

"Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!"

 

"Och nu även mitt hem i bilder! http://www.bosses-hem.just.nu"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Outlook Express hanterar inte många mail i inboxen så värst bra, jag brukar också få de där krascherna när jag börjar närma mig runt 800 mail strecket i inboxen :-)

 

Gör en backup på innehållet och ta sedan bort alla *.dbx filer så att OE återskapar dem så ska du se att allting fixar sig.

 

Hade detta problem bara för några veckor sedan, hade då 851 mail eller något i inboxen och runt 550 i skickat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Qwerty99!

 

Ajdå, så många mail har inte jag i min Inbox, förstås.

 

Sedan uppstod mitt problem när jag suttit och lekt med XP:s Tjänster, men jag vet av egen erfarenhet att uppdateringar från MS Update kan strula rätt rejält.

 

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...