Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

4 sekunder...


Chakotay

Rekommendera Poster

När jag ser listan "Senast obesvarade" på eForums välkommensida, pekar på ett av ämnena och försöker läsa den i övrigt mycket praktiska popupen med inlägget, kommer jag ofelbart att tänka på Magnus Ugglas häftiga bit om "4 sekunder", ty popupen tycks alltid dunsta på 4 sekunder!

 

Jag vill själv kunna bestämma hur länge popupen ska stå!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte inlägget nu men det har diskuterats tidigare.

 

Kommer inte ihåg vad den diskussionen ledde till men tydligen inte så mycket *skratt...och vi vet ju alla att fyra sekunder är på tok för kort tid...för att hinna läsa menar jag ;o)

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag vill själv kunna bestämma hur länge popupen ska stå!!!"

Tyvärr kan du inte det, utan att använda din finmotorik genom att röra muspekaren med små små rörelser fram och tillbaka över den rubriken som du vill kunna läsa hela popup-fönstret.

 

Här är tråden du sökte Radiogogo:

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=387125#387160

 

[inlägget ändrat 2003-02-22 13:26:22 av Maratonmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyra sekunder är på tok för kort tid...för att hinna läsa menar jag ;o)

Håller med igen :-D

 

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I tråden Maratonmannen tipsade om står bl.a.:

 

...försvinner efter 10 sek innan jag hunnit läsa allt.

 

Detta tycks tyda på att IDG nu försämrat visningstiden ytterligare - men VARFÖR?

 

Om varje inläggsida hade mängder med kommersiella annonser kunde jag mycket väl förstå syftet, men nu verkar det endast som ett meningslöst användarplågeri.

 

Eftersom inte modemet jobbar extra när jag "pekar fram" popup-texterna finns de ju tydligen nerladdade till datorn, så VARFÖR kan jag inte då själv få bestämma hur länge de ska stå?

 

Dessutom torde ju belastningen på IDG-servern stiga om man som nu tvingas (ja, jag vill inte sitta och massera länkarna) att helt i onödan gå in på en massa inläggssidor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...