Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Nytt webbprojekt

Gustaf Lindqvist

Recommended Posts

Gustaf Lindqvist

Hej,

Jag har nyss startat ett stort projekt, och därför behöver fler person som kan hjälpa mig att driva på projektet.

Jag letar efter personer som är kunniga inom omården som asp, xml, dhtml och wap (wml). Personerna ska ha paserat över ålderna 16. Det är som sagt ingen fast anställning, bara ett fritids projekt utan lön.

Ifall vi senare tjänar pengar på projektet kommer det användas till att bygga ut sidan.

Du kommer som sagt utan problem gå kvar i skola eller fortsätta jobba på samma jobb som föurt. Du kommer bara behöva ägna ett par timmar i veckan på detta projekt.

Om du vill mer information om själva projektet får du skicka ett mail till mig.

Min e-mail adress: gustaf.lindqvist@swipnet.se

Plus, sidan första utkastet av sida ligger just nu upp på adressen www.highxml.com

/Gustaf Lindqvist

• 3 weeks later...

Lyssna här. Varför skaffar du inte några kompisar på en fest som kanske gillar datorer. Jag menar detta är ju utnyttjad reklam!

Jag arbetar också med en sajt och frågar mina kompisar och jag har fan redan 4 st som vill hjälpa mig.

Gustaf Lindqvist

Nej nej, lyssna på mig istället. Jag behöver inte folk längre. Det är redan flera webbföretag som har hört av sig som är intresserad i sajten.

Plus, ska jag gå på ett nörd fest eller ??

När man är på fest är fyllofester som gäller. *ler*

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...