Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

problem med wap


grårock

Rekommendera Poster

Hej kan någon förklara/hjälpa mig med detta? När jag wappar med gprs (Siemens C55) så fungerar det utan problem för vissa wap-sidor men inte för andra. Jag får upp felmeddelandet "HTTP-fel utan WML-innehåll", vad kan detta bero på? Ett exempel är wap.svt.se där första sidan (wap.svt.se) fungerar (med logo) men inte texttv (wap.svt.se/texttv/100.wml). Jag blir inte klok på detta. med vänliga hälsningar jan n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man wappat in på wap.svt.se finns en länk till SVT Text. Är det den du klickat på och får felmeddelandet, eller skriver du in wap.svt.se/texttv/100.wml i "Öppna sida"?

Jag har testat med annan telefon och via länken fungerar det, men skriver jag in "wap.svt.se/texttv/100.wml" så får jag också ett felmeddelande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har provat båda med samma resultat. På svts wapsida finns även en länk till Sydnytt– som fungerar!!! Som texttv -beroende vore det guld värt att få det fungera :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså?

 

Jag wappade både igår och just nu till svt:s Texttv och det funka perfa. Jag har haft wap.svt.se/texttv/100.wml som bokmärke sen 1800:a kallt och det har mig veterligen aldrig strulat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...