Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

För den late


NoiseKiller

Rekommendera Poster

En mycket bra länk Noise Killer!

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe...

 

Men är det inte lite av vitsen med privata hemsidor att man ska ha gjort den själv? :)

-------------------------------------------

/Micke Johansson [www.bandy.nu]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmie Pettersson
Men är det inte lite av vitsen med privata hemsidor att man ska ha gjort den själv? :)

Jo kanske men man kan ju få lite inspiration.

 

/Jimmie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo kanske men man kan ju få lite inspiration.

 

Samt att se vilka färgkombinationer som inte passar!

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min blivande sida är inte särskilt snygg om man jämför - men jag har gjort den själv. Blir bara lite avundsjuk :-(

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min blivande sida är inte särskilt snygg om man jämför - men jag har gjort den själv. Blir bara lite avundsjuk :-(

Varför avundsjuk Lena Marie? Du har ju gjort den själv?! Och vem har sagt att du längre fram ändrar utseendet med hjälp av idéer du tar från andra sidor?

 

Huvudsaken är trots allt att du gjort allt arbete själv, eller hur?! Så upp med hakan och var stolt!!

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du é allt ett ljus i mörkret, Radiogogo :-)

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Lena Marie =o) *rodnar lätt*

 

Men jag tycker om människor som försöker lära sig något nytt, utveckla sig själva "på kuppen" och skapa något utifrån deras egna små drömmar och visioner. En sådan livsinställning brukar till slut leda ganska så långt!

 

Tyvärr får jag inte ge fler poäng idag men jag är ganska så övertygad om att du kommer få fler poäng i framtiden.

 

Är väldigt nyfiken på hur din hemsida blir till slut!

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsså e´dé juh kul när man ser resultat av egna mödan. När det är för eget bruk måste det ju inte vara lika proffsigt som när ett företag ska presenteras.

Vi får se hur det går. Du lär väl bli varse ;-)

 

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsså e´dé juh kul när man ser resultat av egna mödan.

Jag vet, försöker ha samma inställning när jag betraktar mig i spegeln om morgnarna. Tyvärr kan jag varken redigera eller "klippa & klistra" det jag ser men för att citera dig så:

När det är för eget bruk måste det ju inte vara lika proffsigt

 

Ack ja... ;o)

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långhårig & orakad? Hm...

*skratt* orakad händer att man är...långhårig? Vi kan säga att mina kvinnliga bekanta har reagerat på ett "attribut" som de helst av allt önskar avlägsna. *ASG*

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...