Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Virus?


Nisse

Rekommendera Poster

Har fått problem. Min dator ändrar datum till 2002. Även om jag ändrar till 2003 så kommer 2002 tillbaka. Nån som har råkat ut för samma problem? Jag har Windows 98, p600, 128 RAM minne. Har ganska många prgram i datorn, minnet tar slut ibland. Kan det ändra klockan? Eller finns det virus som ställer om klockan?

 

En annan fråga. Hur mycket kan man lita på virus scan på nätet? Finns en gratis scan på nätet som heter HouseCall, http://housecall.antivirus.com/

Är scan på nätet lika bra som virus program? Vilket virus program är bäst?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

DU var snabb att ändra, men länken du lade upp först till hbdev, har du testat deras demovarianter ? Hur pass "spärrade" är dessa när man kör dom som demo ? Skulle vilja ha fatt på antivirus för NT server utan att hosta upp en massa pengar..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

La upp fel länk först. Senaste länken är till gratisversionerna, som är fullt fungerande för privatpersoner. Och har automatisk uppdatering. (Fast jag brukar köra manuell uppdat "för säkerhets skull" runt var tredje vecka).

 

Programmet har hittat två virus i mitt system och förstört dem. (det var korrupta filer jag laddat ner från kazaa..)

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Tror att demoversionerna är fullt fungerande under 30 dagar eller något i den stilen. Tror inte det finns serverversion som är gratis, tyvärr.

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Som vanligt är jag lite för snabb när jag skriver inlägg.. När jag läste nerladdningssidan så stod det att man kunde få en gratisnyckel, om man behövde testa demot till 100%. (Dvs. som en fullversion)

 

Please notice:

Without a license key AntiVir will run in a restricted Demo mode only.

For further testing you can order an evaluation key for free. Just send an email to info@antivir.de with you specific computer informations.

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...